Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Altered ervaringen

Bert97
1 dag geleden
Hi,
Ik ben wel geïnteresseerd in de nieuwe tcg altered.
Dus wou eens horen of hier al reeds ervaringen mee zijn en wat jullie er van vinden?
Cobaltius
1 dag geleden
FYI: Ik heb maar een paar keer gespeeld (een beetje gespeeld met de starterdecks tijdens de roadshow event, een draft gespeeld, een keertje casual 1v1 met een geleende contructed deck)

Het spelen zelf is erg leuk, zeker als variatie, maar ik speel al magic en ik heb niet echt behoefde om een tweede tcg te spelen. Het is leuk voor de zelfde reden dat andere TCG's leuk zijn, dus je krijgt er niet echt iets speciaals uit.

Het is ook redelijk gebouwd op de belofte van print on demand, maar dat is er nog niet en ik weet ook niet of dat het spel beter maakt of gewoon meer gedoe is.

Ik ben zelf ook gewoon een beetje onzeker over hoe lang het blijft gaan. Ik heb zelf uiteindelijk gekozen om het allemaal een beetje af te wachten.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 2 posts
  • Laatste post Cobaltius 1 dag geleden
  • Gemaakt door Bert97 1 dag geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL