Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Wil jij je stempel drukken op het forum van Bazaar of Magic? Ben jij enthousiast over Magic, ben je een Modern-kenner of weet je juist alles van 60-kaarten varianten? Bazaar of Magic wil jullie graag veel en diverse informatie, decks, weetjes en leuke topics aanbieden, maar dat kunnen we niet alleen: wij hebben daarvoor jullie hulp nodig!
Wij zijn op zoek naar format goeroes, keukentafelspelers, verzamelaars, flavorfanaten en andere enthousiastelingen die een actieve bijdrage willen leveren aan de Magic community!
Wat wij van leden van het BoM Content Team verwachten:
- Regelmatig (minimaal 2x per week) nieuwe en leuke topics op het forum posten.
- Actieve deelname aan discussies bij decks, kaarten, producten en op het forum.
- Ideeën en suggesties, zodat Bazaar of Magic daarmee aan de slag kan.
Wat krijg je daarvoor terug:
- Toegang tot de BoM Content Team Whatsapp groep.
- Gratis deelname aan een jaarlijks exclusief Magic event bij de Bazaar met het hele Content Team.
- Regelmatig leuke Magic goodies op je deurmat.
Jullie zorgen voor ons, wij zorgen voor jullie .
Als je hier interesse in hebt, laat het horen. Ik neem contact op met alle gegadigden en zoek een leuk team bij elkaar.
Super gaaf idee! Ik heb zeker interesse als flavorfanaat en casual speler! Het analyseren van een kaart als het gaat om design en mechanics lijkt me gaaf, het repertoire van een bepaalde card artist verkennen of een underdog kaart in een bepaald format zoeken zijn allemaal ideeen die bij me opkomen.
Super vet idee! Ik heb GEEN IDEE of jullie hier wat mee kunnen, maar ik zou evt illustraties kunnen maken over Magic onderwerpen. Dat kan ik alleen maar hooguit eens per week doen ivm werk enzo. Is dat iets?
Mijn examens beginnen bijna (10-22 mei), maar daarna heb ik zeker veel tijd om de BoM te helpen! Casual en (Budget) EDH zijn mijn gebieden, maar af en toe speel ik ook nog wel eens een potje Modern of Standard. Ik verheug me nu al op de topics die komen!
Leuk idee! Nu ben ik er niet zo voor in om aan een hobby vast te zitten, maar ik zal zeker wanneer mogelijk actief deelnemen
Daarnaast zat ik al een tijd te denken aan een soort "Against the Odds"-variant, waarin ik wekelijks (of zoiets, als ik dat trek) een slecht speelbare kaart in een gegeven format probeer speelbaar te maken en hier een column-achtig verslagje over te schrijven
Ik ben dus erg in voor meer actie op het forum, maar zie een groep om aan deel te nemen niet zo zitten
Tof idee, daar heb ik op zich wel interesse in. Aangezien ik al reviews schrijf voor de BoM is die stap niet zo groot.
Dan wel een vraagje, gaat het hier ook om het schrijven van creatieve stukken voor bij de Columns? Want zoals het er nu staat lijkt het puur voor het forum. Want dat eerste zie ik iets meer zitten namelijk. Goede content zit hem immers niet in de kwantiteit, maar meer in de kwaliteit. Columns schrijven over Casual magic, budget decks of Cube lijkt me dan juist echt hartstikke leuk
Het gaat mij niet om vaste taken. Als je graag columns wil schrijven, graag! Als je al producten reviewt komt je in principe ook in dit team terecht en zie ik graag dat je ook een actieve rol op het forum neemt.
Het hoeft niet alleen het forum te zijn, maar daar ligt gewoon focus op. Maar als jij graag alle Standard decks van tof commentaar wil voorzien elke dag: graag! Als jij leuke ideeen van andere content sites wil vertalen en delen, graag! Als je een discussie over artiesten wil hebben, graag!
Waar het mij om gaat is dat je actief bent en blijft. Ik zoek meer dan iemand die een keer een artikeltje wil schrijven. Een column of artikel hoeft ook niet lang te zijn. Als jij een mening hebt en daar een discussie over wil hebben, graag!
Ik ben ook zeker niet alleen naar mensen met enorme hoeveelheden ervaring. Als je een beginnende speler bent die graag vanuit het perspectief van een beginnende speler denkt dat hij interessante discussies kan genereren, graag!
@Sunitram: over de illustraties: we hebben al iemand die goed is in illustraties maken, maar die is ook druk bezig met de Bazaar runnen. Dus als jij met een aantal mensen kunt afspreken dat je voor hun artikelen illustraties kan maken, lijkt me top. Al zou ik je daarnaast dan bijvoorbeeld ook nog graag actief zien reageren of iets dergelijks (ik roep maar even wat). Er kan veel, zolang we maar leuke en interessante content blijven maken!
Ik heb geen megacrea ideeën maar vindt het wel leuk om hier actief te zijn. Ik zit nog in de heeey da's een coole kaart, nog 14000 te gaan fase dus als er een plekje is yes please
Het lijkt mij ook wel leuk om op een positieve manier bij te dragen op het forum en eromheen. Ikzelf ben een relatief nieuwe speler die nog veel moet uitzoeken maar wel competatief is. Favoriete formats zijn: Modern en Limited. In Sealed ben ik wel redelijk goed, in draften valt er voor mij nog een hoop te leren. Zo her en der maak ik nog wel eens grote fouten (vanuit onwetendheid), maar ook daar leer je weer van. Pauper heeft ook wel interesse, maar dat blijft meestal beperkt tot Magic Online
Wat een tof iets, ook ik werkloos als ik ben zou dit erg leuk vinden om te doen. Tijd heb ik duidelijk genoeg. Maar ik zou niet weten waar te beginnen. Ik interesseer me alleen in limited en persoonlijk lijkt t me moeilijk daar veel zinnigs over te schrijven.
MagnusMagicus 03-05-2017 om 21:47
@Sunitram: over de illustraties: we hebben al iemand die goed is in illustraties maken, maar die is ook druk bezig met de Bazaar runnen. Dus als jij met een aantal mensen kunt afspreken dat je voor hun artikelen illustraties kan maken, lijkt me top. Al zou ik je daarnaast dan bijvoorbeeld ook nog graag actief zien reageren of iets dergelijks (ik roep maar even wat). Er kan veel, zolang we maar leuke en interessante content blijven maken!
Ik had al zo'n idee; mag ik 'm trouwens complimenteren met die Tibalt bovenaan dit topic? Ik vind 'm geweldig! Ik heb trouwens gisteren met Ralf gesproken over het content team en ik denk dat ik zelf ook wel wat leuke dingen zou kunnen schrijven (ik ben op dit moment bezig met een mini review over hoe ik de Amonkhet Planeswalker Decks heb gebruikt om m'n vriendin Magic te leren, en later zou ik het bijv. over leuke, minder bekende kaarten en semi-serieus deckbrewing kunnen hebben). Kun je me alleen even PMmen over wat je precies verwacht qua "aanwezig zijn op het forum"? Dit omdat ik eigenlijk al op regelmatige basis op bepaalde topics reageer.
Ik ga zelf hier vertellen wat ik verwacht: en dat is "wees actief". Ik ga geen minimum aantal posts noemen, want dat is onzin. Maar actief (beginnende) spelers helpen met hun decks, tips voor combo's, reacties op leuke topics, dat soort dingen. Die de community verder helpen.
MagnusMagicus 04-05-2017 om 13:21
Ik ga zelf hier vertellen wat ik verwacht: en dat is "wees actief". Ik ga geen minimum aantal posts noemen, want dat is onzin. Maar actief (beginnende) spelers helpen met hun decks, tips voor combo's, reacties op leuke topics, dat soort dingen. Die de community verder helpen.
Dit wil ik zo wie zo wel doen
Beginnende spelers helpen met hun decks en combo's. De meeste kaarten ken ik uit mijn hoofd.
een nadeel is ik zit vaak op BOM vanaf mijn telefoon en linkjes maken van kaarten lukt eigenlijk nooit vanaf daar
LeKrutes 04-05-2017 om 15:09
een nadeel is ik zit vaak op BOM vanaf mijn telefoon en linkjes maken van kaarten lukt eigenlijk nooit vanaf daar
Je kan [k]kaartnaam[/k] typen en dan verschijnt er automatisch een link zodra je je reactie post. Moet je alleen wel de kaartnaam goed spellen (en dat is soms lastiger dan het lijkt)
@ Magnus: Ik zie mezelf dit ook wel doen. Color me interested!