Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

BoM Profiel

Blue
13 jaren geleden
Hey,

Op het BoM Profiel staan de laatste ... commentaren en forum reacties.
Nu is het zo dat ik bij een aantal decks, kaarten en forum threads vragen heb gesteld terwijl ik me zo niet kan herinneren bij welke decks, kaarten en forum threads ik dat heb gedaan.
Dit kan ik tot op zekere hoogte opzoeken op mijn BoM Profiel maar dat is niet genoeg ...

Is het mogelijk om meer of zelfs alle ... commentaren en forum reacties terug te zien??
Tamar
13 jaren geleden
De laatste 10 is niet genoeg? Dan moet je denk ik wat vaker checken of wat minder posten...

Je kan naar magic forums toe gaan onder nu op de bom en dan op meer magic forums klikken.
Daar zie ik bijvoorbeeld dit staan:

Redirect & Counterspell
laatste reactie door Blue
Planeswalker Points
Nieuw: Rioto
Hoop vragen
Gigantische haves update! Veel kaarten!
Prijspuzzel 12 geklets
Blue
13 jaren geleden
Vaker checken zou ik wel graag willen maar helaas heb ik daar niet altijd de tijd voor. Minder posten omdat ik nog geen antwoord op een eerder gestelde vraag heb gekregen is een mogelijkheid maar dat zou betekenen dat ik vragen die spontaan in me op komen allemaal tijdelijk op papier zou moeten zetten (inclusief de thread welk me er aan deed denken...)
M.a.w. verder terug kijken is wel gewenst...
beany
13 jaren geleden
bij nu op de bom kan je klikken op meer kaart commentaar etc
en dan heb je 20-25 per pagina en heb je mininmaal 11 pagina's
Tamar
13 jaren geleden
Dat is niet waar. Als jij 10 vragen stelt dan is de kans erg groot dat de helft al beantwoord is, tenzij je ze allemaal in 1 minuut stelt.

En dan kan je naar je eigen profiel gaan en kijken naar je 10 vragen. En ik kan me niet voorstellen dat dat te weinig is...

En inderdaad bij meer decks commentaar, meer kaart commentaar en meer product commentaar kan je een heel eind terug, bij meer magic forums vreemd genoeg niet. Maar als nog je moet echt wel heel veel spammen wil je serieuze vragen stellen om 10 onbeantwoord te laten want er word hier heel snel gereageerd.
 bijgewerkt door Tamar 13 jaren geleden
Blue
13 jaren geleden
Dat is ook niet helemaal waar want lang niet alle posts bevatten vragen en deze staan ook tussen die 10.
Wat beany zei klopt wel, bij kaart en deck commentaar kan ik terug zoeken waar ik commentaar/vragen op heb gehad. Bij de forum posts gaat dat echter niet omdat een thread weer bovenaan de lijst komt te staan met alleen de laatste poster erbij vermeld, daar is dus niet na te gaan (zonder alke thread te bekijken) of ik daar iets had gevraagd...
Tamar
13 jaren geleden
Hier staan de laatste 50 (VIJFTIG!) forum reacties: http://www.bazaarofmagic.nl/forum_threads_recent.php

Als dat niet genoeg is dan is het of heel druk (en als het druk is krijg je ook nog sneller reacties) maar waarschijnlijk post je dan te veel of kijk je veel te laat.

Even een voorbeeld, het is vandaag de 25e, de laatste reactie is van de 21e... Dan heb je plus minus 4 dagen om te kijken.
 bijgewerkt door Tamar 13 jaren geleden
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Er gaan meer zoekopties komen . Zodra de fysieke winkel af is gaat Ralf gewoon weer 20 uur per dag programmeren .
Blue
13 jaren geleden
Oke, mooi !
Enig idee wanneer we dat kunnen verwachten of duurt dat nog wel een paar maanden?
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Dat ligt eraan wanneer Ralf weer tijd heeft. Paar maandjes geduld, hij moet het ook nog testen enzo . Komt goed!
Blue
13 jaren geleden
We wachten gerust maar in spanning af !
Bassiuz
13 jaren geleden
Mooi, dan kan ik binnekort weer iets met mijn infinite bomXP .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post Bassiuz 13 jaren geleden
  • Gemaakt door Blue 13 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL