Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Doet me denken aan een slechte grap uit de bokkerijders.... "melkman, vandaag geen melk, maar ik bedoel morgen want ik schrijf dit gisteren." ... Lambik classic.
Er zijn ontzettend veel goede en leuke reviews geschreven, allemaal heel erg bedankt daarvoor! Het was niet eenvoudig om tot de vijf beste reviews te komen. De beoordeling van de reviews is gebaseerd op een aantal criteria.
De beoordeling
De volgende facetten van de reviews zijn beoordeeld om tot een resultaat te komen.
1. De schrijfstijl.
2. Het gebruik van een duidelijke structuur.
3. Het beschrijven van persoonlijke ervaringen.
4. Het gebruik van foto's en andere visuele elementen.
5. De lengte van de review (niet te lang, maar ook niet te kort).
Wie krijgen er een uitnodiging voor het reviewteam?
Op basis van de beoordeling van deze criteria is er een top 5 met reviews samengesteld. De top 3 mag onderdeel worden van het vaste reviewteam van Bazaar of Magic. Als een deelnemer dat niet wil, schuift die mogelijkheid een plekje door.
Hier volgt de top 3 reviews, jullie ontvangen een uitnodiging voor het reviewteam:
Gefeliciteerd! De top 3 ontvangt binnenkort persoonlijk een uitnodiging voor het reviewteam.
Nogmaals ontzettend bedankt voor alle inzendingen van leuke reviews! Ook als je nu geen plekje in het reviewteam ontvangen hebt, kun je alsnog een uitnodiging ontvangen. Schrijf in de toekomst een bijzondere review, en misschien ontvang je dan ook een uitnodiging. Blijf dus vooral schrijven!
Ik zie er al naar uit meer producten te gaan reviewen!
Ik heb sowieso meer tijd voor Magic aangezien ik gestopt ben met WoW dus dan kan ik die tijd hier mooi insteken.
Even nog mijn camera fiksen zodat ik mooie foto's kan nemen en aan de slag!
Nee helaas, dat is om tijdsredenen niet mogelijk. Er komt op reviewbasis geen persoonlijk commentaar.
Waar je wel iets van kunt leren zijn de criteria die gebruikt zijn om de reviews te beoordelen. Neem de criteria zelf nog eens door en pas ze toe op je review, dan zul je misschien zien waar de verbeterpunten liggen.