Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Even iets dat mij is opgevallen: Wanneer ik het flip icoon klik van flip kaarten zoals
dan brengt mij dat weer naar de homepage van BoM i.p.v. het flippen van de kaart. ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag maar mijn macboek (niet lachen) toont het zelfde "probleem".
Misschien ligt het wel aan mijn hardware, ik dacht ik meld het toch maar even!
Groet,
Robin
Edit*
Chrome lijkt dit probleem niet te hebben.
bijgewerkt door RobinH 8 jaren geleden (extra info)
Ik weet de oorzaak denk ik (als programmeur en mijn beetje verstand van hoe sites werken).
Ik heb het probleem zelf wel een paar keer ondervonden, maar alleen als ik te snel op de kaart klik, dus als de pagina nog niet klaar is met laden.
Ik vermoed dat de flip-functionaliteit pas aan de kaart gehangen wordt als de site klaar is met laden. daarvoor is het klikken van de kaart nog een leeg linkje naar bom.nl/# (te lui om t uit te schrijven).
Ik kan uiteraard niet zeggen dat je te snel klikt, weet helaas ook niet hoe je het moet oplossen buiten de site de tijd te geven om te laden...
Bij mij gebeurde dat ook als ik op het icoontje klikte als de pagina nog aan het laden was. Misschien helpt het als je even wacht?
Anders weet ik het ook niet
bartist 31-03-2016 om 15:54
Ik weet de oorzaak denk ik (als programmeur en mijn beetje verstand van hoe sites werken).
Ik heb het probleem zelf wel een paar keer ondervonden, maar alleen als ik te snel op de kaart klik, dus als de pagina nog niet klaar is met laden.
Ik vermoed dat de flip-functionaliteit pas aan de kaart gehangen wordt als de site klaar is met laden. daarvoor is het klikken van de kaart nog een leeg linkje naar bom.nl/# (te lui om t uit te schrijven).
Ik kan uiteraard niet zeggen dat je te snel klikt, weet helaas ook niet hoe je het moet oplossen buiten de site de tijd te geven om te laden...
Dat klopt helemaal!
Het gaat om een stukje javascript: code die uitgevoerd wordt zodra de volledige pagina geladen is. Als je gebruik maakt van het icoontje voordat de pagina is geladen, denkt je browser dat het een link is naar bazaarofmagic.nl/# en wordt je teruggestuurd naar je homepage!