Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Het is weer die tijd van het jaar! Kerstliedjes op de radio, vakantie voor velen van jullie en de donkere dagen rond Kerst zijn weer aangebroken. Wat een tijd om door je verzameling te grutten en na te denken over toffe Magic decks!
Bazaar of Magic helpt daar graag aan mee en heeft een dit jaar een mooie kerstprijsvraag! De opdracht is: Ontwerp een deck met een kerstmisthema!
Meedoen
Post een decklink (je deckid tussen [d]tags[/d]) om mee te doen. Hoe je Kerst interpreteert is geheel aan jou! Zet er een kort verhaaltje bij wat uitlegt waarom je voor kaarten gekozen hebt. We kijken naar speelbaarheid, maar vooral naar hoe thematisch het deck is. Dus focus op het thema! Het moet een deck zijn dat speelbaar is aan de keukentafel, maar thema staat voorop!
Prijs
De winnaar krijgt een mooie verrassingsprijs van de Bazaar!
De regels
- De deadline is 1 januari. Je hebt dus dit hele jaar nog om je creatie in te leveren. Klokslag middernacht, als de champagne ontkurkt wordt, verloopt de deadline!
- Het moet een 60 kaarten casual deck zijn.
- Na de deadline mag je je deck niet meer aanpassen, daarvoor nog wel.
- Er is geen banlist. Alle kaarten in Magic zijn toegestaan!
- De jury maakt een voorselectie uit de ingeleverde decks.
- BoM-mers stemmen op het forum op een uiteindelijke winnaar.
De kerstman komt. Niemand weet wie er in dat prachtige pak zit.
En wie van de 4 de echte kerstman Is.
De slee wordt voortgetrokken door 8 elk (zonder flying helaas).
Een handje vol elfjes helpen met de Gifts en maken ook dit kerstfeest weer Inmortal.
Met behulp van de skullclamp raap ik kerstkaarten waarmee ik de vreugde kan verspreiden.
En een kerst is uiteraard niet compleet zonder Christmas Tree(folk).
Het is niet het beste deck maar het deck draait meer om het verhaal en een beetje werking, het leek mij leuker om een deck wat om een verhaal draait te maken dat een beetje speelbaar is dan een compleet off story deck wat goed werkt.