Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De Bazaar geeft prijzen weg: Magic 2013 (M13) actie!

Ralf
12 jaren geleden
Beste BoM-ers!

In opvolging van onze vorige prijsacties geeft Bazaar of Magic weer eens een grote hoeveelheid prijzen weg! Deze keer maak je kans op allerlei Magic: the Gathering producten van Magic 2013 (M13)!

Wil jij kans maken op één van deze prijzen?
Reserveer dan voor vrijdag 13 juli je Magic 2013 producten en losse kaarten van Magic 2013 bij Bazaar of Magic! Als je Magic 2013 in de voorverkoop reserveert, dan maak je automatisch kans op één van de Magic 2013 producten! Je hoeft hier verder niets voor te doen!

Wat kun je winnen?
We geven een flinke stapel Magic: the Gathering producten van Magic 2013 weg! Je maakt kans op Boosters, Booster Battle Packs, Intro Packs en Fat Packs van Magic 2013:








Wanneer weet ik of ik iets gewonnen heb?
Als je je reservering voor vrijdag 13 juli geplaatst hebt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat je niet alleen je reservering ontvangt, maar ook je prijs! Alle prijzen worden namelijk automatisch meegestuurd met de reserveringen van de prijswinnaars!

Kleine lettertjes
- Alleen bestellingen met Magic producten van Magic 2013 (M13) of losse kaarten van Magic 2013 (M13) tellen mee.
- Alleen bestellingen geplaatst en betaald voor 13 juli 2012 komen in aanmerking voor de prijzen.
- Maximaal 1 prijs per persoon.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ah, supertof die acties weer . Kaartjes bestellen die ik toch al wil en nog kans op gratis spul! Ik stem voor .

Zit te twijfelen...ik wil denk ik wel twee van die decks uit de Intro Pack Magic 2013 (M13) set wil hebben...en misschien een Fat Pack Magic 2013 (M13), dobbelstenen en doosjes zijn gaaf .

Altijd een goed teken als ik blij wordt van mijn hobby .
Fjaulnir
12 jaren geleden
Klinkt nice, ga ik mss toch 2 van die intro packs bestellen zoals Magnus. Voor de foil legendaries natuurlijk

Anyway, ik zie nergens iets van een prijslimiet, wil dit zeggen dat mensen die 1 Booster M13 of 1 losse kaart uit M13 (zelfs een 20-cent common) toevoegen aan een bestelling, evenveel kans maken op elke prijs als mensen die bij wijze van spreken 5 boosterboxen bestellen? Of is er een minimaal bedrag van M13-producten nodig om hieraan mee te doen?

(niet dat ik van plan was om achterdeurtjes te zoeken, maar het is wel handig om te weten waar je aan toe bent.)
Blasty
12 jaren geleden
Damn net m'n bestelling al gedaan oh well
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Het maakt niet uit hoeveel M13 in je bestelling zit. Elke bestelling is wel een M13 pre-order, of niet. Is het een pre-order? Dan doe je mee in de loterij. Maar het maakt dus niet uit of je één of meer bestellingen doet, je kunt maar één prijs winnen.

Het maakt ook niet uit wanneer je de bestelling hebt gedaan. Je doet ook mee als je voor vandaag M13 gepreordered hebt! Zolang je maar voor 13-7 besteld en betaald hebt, doe je mee .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
Twigwalker
12 jaren geleden
Ik was al van plan om een boosterbox te bestellen dus dit is alleen maar mooi meegenomen =) Goede actie BoM!
MB070
12 jaren geleden
Nice, ik ga denk ik eens een boosterbox bestellen, misschien de witte intro-pack.
Lekker pakjes openscheuren!
Jeff
12 jaren geleden
Interessante actie weer! Even afwachten wat de nog onbekende rares zijn, maar misschien wordt het het wel waard om een box te halen en dan is deze actie mooi meegenomen!
Saint
12 jaren geleden
Chill hoor dit
Krabbel
12 jaren geleden
darn you! nu moet ik gaan kiezen of ik de buy a box promo wil of kans op een prijs
Twigwalker
12 jaren geleden
Quote:
Krabbel 20-06-2012 om 15:41
darn you! nu moet ik gaan kiezen of ik de buy a box promo wil of kans op een prijs


Je kan ook pre-orderen en langs de bom gaan om je box op te halen voor de promo toch? Maar waarschijnlijk is dat te ver rijzen reizen voor je of niet?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden (iets te schokkende spelfout aangepast ;))
MarcelN
12 jaren geleden
Nou ga ik zeker intropacks bestellen
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Cool, ik wacht ook nog even af op de rest van de set...
bas1996
12 jaren geleden
ga denk ik boosterbox+fat pack kopen,
ik ben op de twintigste jarig dus dat word een leuk verjaardagscadeau.
Demonics
12 jaren geleden
wanneer is waarschijnlijk de hele set bekend?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Uiterlijk 6 juli, waarschijnlijk wel een weekje eerder.
RA
12 jaren geleden
hmm dat wordt denk ik een fatpackje (ik had toch nog een deckbox nodig)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Verdorie ik wil meer previews zien! Schiet eens op Wizards, ik wil preorderen!
Eclavyrr
12 jaren geleden
Same here, wel even een vraagje mbt tot deze actie. Stel ik bestel wat m13 spul (bv 3 intropacks) en daarnaast wat kaarten die niet allemaal uit M13 komen, doe ik dan nog mee voor de prijzenactie of moet de bestelling puur uit M13 spul bestaan?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Al bestel je maar 1 common uit M13 naast een halve set Arabian Nights, zolang je ook maar *iets* besteld van M13 doe je mee .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 48 posts
  • Laatste post Zoockey 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top