Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Disney Lorcana in header?

Twigwalker
1 jaar geleden
Hoogstwaarschijnlijk ergens volgende week, maar het heeft iets meer voeten in de aarde dan eerder gehoopt
jjbvd1993
1 jaar geleden
Quote:
4 maanden geleden
Als Disney dit wil laten slagen, dan gaat het ze simpelweg lukken, simpelweg omdat er geld zat is. Ik snap de keuze vanuit Bazaar dan ook wel. Heb persoonlijk ook wel een beetje zitten denken om een boosterbox te kopen en sealed in de kast te laten staan. Wie weet wat dat over een jaar of 5 waard is, dat kan zomaar hard gaan.

Ik weet dat ik op een post antwoord van 4 maanden geleden, maar ik zag elders op het internet dat Lorcana niet met reserved lists etc gaat werken, dus de vraag is heel erg hoe erg mensen waarde hechten aan een gesealde box (denk ik). Bij een alpha boosterbox komt de waarde natuurlijk niet alleen door Black Lotus en andere RL kaarten die je kan vinden, maar ook puur door de schaarste aan gesealde boosterboxen. De vraag is heel erg of dit bij Lorcana hetzelfde gaat werken.

Maar then again, niemand kan de markt voorspellen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL