Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Wordt er bij de beoordeling een beetje rekening gehouden met de fluctuatie van prijzen sinds de start van deze compo? Ik weet dat ik bv een deck heb waarvan de waarde verdubbeld is omdat bepaalde kaarten nu wel veel in standard en zelf in eternal formats gespeeld worden.
Eclavyrr 03-06-2014 om 12:44
Wordt er bij de beoordeling een beetje rekening gehouden met de fluctuatie van prijzen sinds de start van deze compo? Ik weet dat ik bv een deck heb waarvan de waarde verdubbeld is omdat bepaalde kaarten nu wel veel in standard en zelf in eternal formats gespeeld worden.
Inderdaad een interessante vraag. Ik heb zelf de 2 Courser of Kruphixen gecut, omdat die de waarde meer dan verdubbelen, maar ze zijn wel stukken beter dan het alternatief
Bij mij zijn het vooral de Temples die gestegen zijn denk ik (in het bijzonder 2x Temple of Malady die verdubbeld is van 5 naar 10 pr stuk, en het deck dus 10 euro duurder maakt plots), dus inderdaad een relevante vraag
Nu goed, ik ga het niet meer aanpassen na de originele versie; het draaide goed zoals het was, dus nu m'n manabase omgooien lijkt me niet zinvol. Ik wacht wel gewoon het oordeel van de jury af.
Eclavyrr 03-06-2014 om 12:44
Inderdaad een interessante vraag. Ik heb zelf de 2 Courser of Kruphixen gecut, omdat die de waarde meer dan verdubbelen, maar ze zijn wel stukken beter dan het alternatief
Die optie had ik al overwogen, alleen is mijn deck gebaseerd op rampen, en het alternatief met een wiotte splash maakte het deck dermate instabiel dat ik soms beurt 4-5 nog geen fatsoendelijke play kon doen omdat ik mijn kleur niet raapte
Een Pharika deck waar alles draait om het vergiftigen van je tegenstander zodat alles wat hij/zij doet pijn doet en de damage na een aantal beurten genoeg is om de klus af te kunnen maken met de gorgons of vraska's rogues.
Toch nog iets weten te maken van deze challenge. Had eerst wat op het oog met Athreos, God of Passage, maar deze werd al veel gedaan. Purphoros, God of the Forge heb ik ook naar zitten kijken (omdat ik deze nog niet had), maar kon weinig origineels bedenken.
Darksoul93 07-06-2014 om 13:55
Doorgeteld vanaf ebonpraetor's post zijn de decks uiteindelijk redelijk goed verdeeld. Alleen Keranos en Athreos springen er echt bovenuit. Karametra, God of Harvests: 5
Ik tel echt maar 3 Karametra decks
bijgewerkt door Krabbel 10 jaren geleden (typen is zoooooo moeilijk:p)