Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

EDBC: Please your God - Win your Deck!

Tijger
10 jaren geleden
Mijn karametra inzending
carlovdm
10 jaren geleden
Leuke challenge! Zie hier: Iroas, God of Soldiers!

bijgewerkt door carlovdm 10 jaren geleden
kolonelnick
10 jaren geleden
hier is dan mijn deck. lifegain constellation met athreos.
Reinier
10 jaren geleden
Leuke actie!

Mijn inzending:
 bijgewerkt door Reinier 10 jaren geleden
Teunski
10 jaren geleden
Mijn inzending voor de EDBC:
 bijgewerkt door Teunski 10 jaren geleden
Ixidor
10 jaren geleden
Pharika Dredge:

standard
EDBC: Pharika
door Ixidor3 jaren geleden
fullmoonie
10 jaren geleden
Mijn EDBC deck, een tribute aan Mogis:

Twigwalker
10 jaren geleden
Hierbij dan ook mijn deck, Ephara, God of the Polis

standard
EDBC: Ephara
door Twigwalker3 jaren geleden
 bijgewerkt door Twigwalker 10 jaren geleden
Eclavyrr
10 jaren geleden
Wordt er bij de beoordeling een beetje rekening gehouden met de fluctuatie van prijzen sinds de start van deze compo? Ik weet dat ik bv een deck heb waarvan de waarde verdubbeld is omdat bepaalde kaarten nu wel veel in standard en zelf in eternal formats gespeeld worden.
Krabbel
10 jaren geleden
Quote:
Eclavyrr 03-06-2014 om 12:44
Wordt er bij de beoordeling een beetje rekening gehouden met de fluctuatie van prijzen sinds de start van deze compo? Ik weet dat ik bv een deck heb waarvan de waarde verdubbeld is omdat bepaalde kaarten nu wel veel in standard en zelf in eternal formats gespeeld worden.

Inderdaad een interessante vraag. Ik heb zelf de 2 Courser of Kruphixen gecut, omdat die de waarde meer dan verdubbelen, maar ze zijn wel stukken beter dan het alternatief
Fjaulnir
10 jaren geleden
Bij mij zijn het vooral de Temples die gestegen zijn denk ik (in het bijzonder 2x Temple of Malady die verdubbeld is van 5 naar 10 pr stuk, en het deck dus 10 euro duurder maakt plots), dus inderdaad een relevante vraag

Nu goed, ik ga het niet meer aanpassen na de originele versie; het draaide goed zoals het was, dus nu m'n manabase omgooien lijkt me niet zinvol. Ik wacht wel gewoon het oordeel van de jury af.
Eclavyrr
10 jaren geleden
Quote:
Krabbel 03-06-2014 om 12:59
Quote:
Eclavyrr 03-06-2014 om 12:44

Inderdaad een interessante vraag. Ik heb zelf de 2 Courser of Kruphixen gecut, omdat die de waarde meer dan verdubbelen, maar ze zijn wel stukken beter dan het alternatief

Die optie had ik al overwogen, alleen is mijn deck gebaseerd op rampen, en het alternatief met een wiotte splash maakte het deck dermate instabiel dat ik soms beurt 4-5 nog geen fatsoendelijke play kon doen omdat ik mijn kleur niet raapte
jaben
10 jaren geleden

Ik doe ook maar een poging! Lastig hoor!

Edit: Ik heb wat aanpassingen gedaan en het deck is nu niet alleen goedkoper, maar speelt waarschijnlijk ook beter.

Fate Unraveler is een super coole kaart die leuk is met Master of the Feast, maar ik denk dat Dark Prophecy toch net wat beter het deck aan het rollen houdt.
 bijgewerkt door jaben 10 jaren geleden
GROM
10 jaren geleden
Hier mijn inzending:

standard
Skola Vale Noms
door GROM3 jaren geleden

Een ietwat onconventioneel Nylea-deck .
MetalDemon
10 jaren geleden
Mijn inzending:

[d]17088[/d]

Een Ephara aanbiddende Siren lockdown deck.
Met mooie zang, waardoor wezentjes,goden en mensjes tappen of geheel pacifistisch worden.
Gazinger
10 jaren geleden
Mijn poging voor deze EDBC:

Een Pharika deck waar alles draait om het vergiftigen van je tegenstander zodat alles wat hij/zij doet pijn doet en de damage na een aantal beurten genoeg is om de klus af te kunnen maken met de gorgons of vraska's rogues.
 bijgewerkt door Gazinger 10 jaren geleden
StanleyW
10 jaren geleden
Hier is ook mijn inzending!
standard
EDBC: Lands!
door StanleyW3 jaren geleden
Jasper90
10 jaren geleden
Toch nog iets weten te maken van deze challenge. Had eerst wat op het oog met Athreos, God of Passage, maar deze werd al veel gedaan. Purphoros, God of the Forge heb ik ook naar zitten kijken (omdat ik deze nog niet had), maar kon weinig origineels bedenken.

Een zat er aan te komen en nu is die af:
 bijgewerkt door Jasper90 10 jaren geleden
Skywise
10 jaren geleden
Doorgeteld vanaf ebonpraetor's post zijn de decks uiteindelijk redelijk goed verdeeld. Alleen Keranos en Athreos springen er echt bovenuit.

Athreos, God of Passage: 9
Heliod, God of the Sun: 5
Keranos, God of Storms: 7
Kruphix, God of Horizons: 3
Phenax, God of Deception: 5
Iroas, God of Victory: 5
Thassa, God of the Sea: 3
Pharika, God of Affliction: 4
Karametra, God of Harvests: 5
Mogis, God of Slaughter: 2
Xenagos, God of Revels: 2
Nylea, God of the Hunt: 3
Ephara, God of the Polis 3
Erebos, God of the Dead: 2
Purphoros, God of the Forge: 2

Wanneer worden de finalisten ongeveer bekend gemaakt ?
Krabbel
10 jaren geleden
Quote:
Darksoul93 07-06-2014 om 13:55
Doorgeteld vanaf ebonpraetor's post zijn de decks uiteindelijk redelijk goed verdeeld. Alleen Keranos en Athreos springen er echt bovenuit.
Karametra, God of Harvests: 5

Ik tel echt maar 3 Karametra decks
 bijgewerkt door Krabbel 10 jaren geleden (typen is zoooooo moeilijk:p)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 108 posts
  • Laatste post jjv 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL