Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb een suggestie voor invoeren van decks. Op dit moment zie je pas helemaal op het eind van het plaatsen het aantal kaarten die in het deck zitten. Dit betekend dat je tijdens het maken van een deck zelf moet gaan tellen of je al op 60 kaarten zit. Ik zou graag die informatie veel eerder hebben, het liefst direct op het moment dat de kaarten worden ingevoerd. Decks die nog niet bestaan in de echte wereld kunnen daardoor makkelijker worden gebouwd.
vind dat je meteen naar het blad moet gaan waar je je kaarten moet ingeven waar je toegang hebt tot de database. nu moet je eerst een fake deck ingeven met een paar landen dan doorsturen naar de volgende pagina daarna kom je pas terecht in de lijst van de kaarten van de mainboard,sideboard, commander etc. Het is beter dat je meteen de kaarten kunt linken met de database. (Als je een deck verbetert heb je die optie meteen)
Ik vind deze opzet juist erg makkelijk, ik kan zo een lijstje knippen en plakken uit mn testbestandjes. Maar inderdaad, deckcount vanaf het begin mis ik ook.
Nou ben het er niet echt mee eens, als je een deck post wat je al hebt weet je hoeveel kaarten erin zitten en als je een deck eerst hier samensteld, zijn het teveel kaarten moet je er droppen en zijn het er te weinig kun je ze toevoegen!!
Ik gebruik altijd mijn kladblok, zet het eerst daarin en dan copy/paste.
Wel zou het prettig zijn dat het systeem een suggestie van onbekkende kaarten maakt, wanneer je een typfout maakt in het eerste blok nu moet je die eerst wijzigen. Of verder gaan en dan later toevoegen.
vind ik wel een hele rompslomp maar ik ben een die graag dadelijk de database in mijn handen heeft.dan moet ik te veel moeite doen. Heb moeilijk met de namen juist schrijven een beetje dislectisme.Kan nooit een volledig deck juist ingeven. Er zitten altijd fouten in.Soms is het zo dat de woorden juist zijn maar sommige letters staan verkeerd. Familair ipv familiar.Nu typ ik eerst de landen in het deck dan kan ik meteen naar de database gaan.dan moet ik wel weer mijn deck editeren dan krijg ik klachten van : ben je iets vergeten Soms van die decks die ik gepost heb zijn plots in mijn hoofd ontstaan andere liggen op mijn bureau.Dan moet ik eerst de decks nog invoeren in een aparte nootpad om ze te kunnen copieren