Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Emoticons in linkjes

offspring
2 jaren geleden
Vraagje! Ik zie op mijn BoM spot dat een aantal van mijn referenties niet goed gelinkt worden, en dat komt volgens mij doordat er in de URL een 8 en een ] na elkaar staan, die samen een 8] vormen. Zie voor een ander voorbeeld onderstaande, waar ik probeer te linken naar mijn Azusa deck, dat als URL heeft: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks/edh-azusa-lost-but-ramping/54568 (ook eindigend op een 8 dus). Als ik die probeer in te voegen via de tekst editor lijkt hij voorrang te geven aan de emoticon:

Link
url src= https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks/edh-azusa-lost-but-ramping/54568 Link /url
Is dit een bug, of een known issue?
 bijgewerkt door offspring 2 jaren geleden (tekst van de url toegevoegd zonder de emoticon ter vergelijk)
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Beide, een bug en een known issue

Ik zal nog eens navragen of dit snel gefixed kan worden, want het is inderdaad wel irritant
offspring
2 jaren geleden
Alright, tnx !!
axlar
2 jaren geleden
Het gebeurt ook bij het quoten van personen als het laatste getal van het gebruiker ID een 8 is. Maar dat hadden jullie vast al door.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ik heb me laten vertellen dat het gefixed is!

Zit nu even op mobiel en met weinig tijd, dus als iemand anders het wil testen, graag

Ik weet niet zeker of alles vanzelf er weer goed uit komt te zien, maar een edit en save zou het in ieder geval moeten oplossen.
BluezamX
2 jaren geleden
[quote forum=185378]
Test?
[/quote]

Ah, mijn willekeurige test werkt half. Mooi iig!
 bijgewerkt door BluezamX 2 jaren geleden
offspring
2 jaren geleden
Sorry voor de late reactie. Dit klopt, het is opgelost! Goed bezig!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL