Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

FNM ranking.. toch?

surial
10 jaren geleden
Ik kan me heel vaag herinneren dat ik ergens op deze forums iets heb gelezen over een FNM ranking waar evt NK qualificatie aan vast zat. Gedroomd of toch echt? Wat ge-google find niks
MB070
10 jaren geleden
Ik kan mij herinneren dat er 2 NK-slots zijn te vergeven. Meeste constructed FNM 4-0 en meeste limited 3-0 op FNM. Ik heb er nooit een tussentijdse ranking van gezien.

Wellicht dat de bazaar hier nog wat meer toelichting over kan geven?
Zeker gezien de komende NKQ's.
Ralf
10 jaren geleden
Er is inderdaad een NK ranking op de FNM's - af en toe wordt de tussenstand gepubliceerd tijdens de FNM.

Er zijn drie 3 rankings:
- Limited ranking
- Constructed ranking
- Gemengde ranking

Om punten te halen voor de limited ranking, moet je 3-0 gaan op een FNM. Je krijgt dan 1 punt voor de limited ranking en 1 punt voor de gemengde ranking.

Om punten te halen voor de constructed ranking, moet je 4-0 gaan op een FNM. Je ontvangt dan 2 punten voor de constructed ranking en 2 punten voor de gemengde ranking.

De winnaars van de rankings krijgen een uitnodiging voor het NK. Als je bijvoorbeeld zowel de limited als de gemengde ranking wint, dan win je als eerste de niet gemengde ranking (in dit geval dus limited). In de gemengde ranking schuift de uitnodiging voor het NK dan een plekje op; de nummer 2 van de gemengde ranking ontvangt dan de uitnodiging.

Komende vrijdag wordt de tussenstand weer gepubliceerd op de FNM. De ranking loopt tot 1 november; dan wordt de winnaar bekend gemaakt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post Ralf 10 jaren geleden
  • Gemaakt door surial 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL