Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Gatecrash | Build your Guild: Win your Deck!

MagnusMagicus
11 jaren geleden
Wij merkten inderdaad dat er weinig removal gespeeld werd. We hebben wat multiplayer en two player games gespeeld, om een feel te krijgen van alle decks. We vonden allen het Simic deck erg leuk om mee te spelen, omdat het best veel antwoorden had en telkens anders speelde (hoewel we alle games een Zameck Guildmage en Primordial Hydra hadden ), maar in single player was het echt te langzaam. Het Dimir deck was bijna niet te stoppen als het losging.

Mooie play die we nog hadden: Marco speelde met het Dimir deck en ik met Orzhov. Ralf had geloof ik Gruul. Marco speelde een Blood Artist en ik had een Sever the Bloodline op handen. Ik twijfelde, maar dacht dat ik nog wel een beurtje kon wachten om de Artist te slopen. Volgende beurt...speelt hij nog twee Blood Artist! Dus volgende beurt exilede ik 3 van zijn Artists . En de 4e die hij daarna ook nog speelde heeft hem zelfs nog geholpen naar de overwinning. Artists zijn echt nuts, zeker als je alles kunt saccen en weer terug kunt halen . En met Killing Wave zijn ze ook evil .

Ik had met het Gruul deck een mooie start, waarbij ik in beurt 4 3 Young Wolfs, een Pyreheart Wolf en een Hound of Griselbrand had liggen. Helaas kwam ik niet op de 6 mana om Flayer of the Hatebound te kunnen spelen en ging ik ten onder aan flyers.
Ralf
11 jaren geleden
De prijzen zijn inmiddels ook uitgekeerd! Veel plezier ermee winnaars!

Met Dragon's Maze doen het hele Build your Guild spectakel nog één keer over; maar dan natuurlijk met 10 Guilds!
Jasper90
11 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 08-04-2013 om 11:52
Mooie play die we nog hadden: Marco speelde met het Dimir deck en ik met Orzhov. Ralf had geloof ik Gruul. Marco speelde een Blood Artist en ik had een Sever the Bloodline op handen. Ik twijfelde, maar dacht dat ik nog wel een beurtje kon wachten om de Artist te slopen. Volgende beurt...speelt hij nog twee Blood Artist! Dus volgende beurt exilede ik 3 van zijn Artists .

Dan was Sever the Bloodline een goede keuze geweest voor de removal van mijn deck, jammer dat de 4e Blood Artist het deck versloeg
tumpb
11 jaren geleden
Van harte die hebben gewonnen.
Skywise
11 jaren geleden
Die top 5's per Guild zijn leuk om te zien! Met de 3e plaats bij Orzhov heb ik het dus toch nog niet zo slecht gedaan

Winnaars gefeliciteerd!
Legend
11 jaren geleden
Yay, tweede van Boros!
Als de winnaar niet zo goed was maakte ik kans

Ik kijk al uit naar Dragon's Maze.
ma1k3l
11 jaren geleden
vind het al heel wat dat ik vermeld word in de top 5 van gruul haha

verder aan alle winnaars: gefeliciteerd!!!!
Saint
11 jaren geleden
Voor decks die beoordeeld worden op "prestatie" en "originaliteit" zitten er verrassende decks in de top vijf van de guilds.
ebonpraetor
11 jaren geleden
Congratz aan de winnaars.

Ik heb nu al zin in de volgende keer.

Wordt de dan-niet-meer-zo-geheim-geallieerde-gilde dan meegenomen (dus ipv puur 1 gilde)?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Vermoedelijk niet, maar dat weten we nog niet . Eerst de set ook maar even afwachten.
JT
11 jaren geleden
Was een erg leuke actie, winnaars: van harte!
Volgende keer ga ik nog beter me best doen ;P
Thorsten
11 jaren geleden
Er cool! Mijn mede-winnaars gefeliciteerd.
SerraAngel22
11 jaren geleden
Komt er nog een Dragon's Maze build your guild challenge?
Jasper90
11 jaren geleden
be patient
ebonpraetor
11 jaren geleden
Ik heb daar al zo veel zin in dat ik er alvast aan begonnen ben. Super-evolve, here it comes!
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Quote:
SerraAngel22 12-05-2013 om 17:24
Komt er nog een Dragon's Maze build your guild challenge?

Er is altijd een kans aanwezig....
ebonpraetor
11 jaren geleden
Wel meer dan een kans.
Ralf heeft het een paar post eerder al aangekondigd:
Quote:
Met Dragon's Maze doen het hele Build your Guild spectakel nog één keer over; maar dan natuurlijk met 10 Guilds!
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ah crap, ik wist niet dat dat al aangekondigd was .

Ok, de kans is wel richting de 100% dan
tumpb
11 jaren geleden
hehe scherpheid in terug lezen en bij houden van de post ^_^
ebonpraetor
11 jaren geleden
Ervan uitgaande dat de BoM niet failliet gaat in de komende maanden (ik hoop van niet; de website en winkel bevallen me goed) lijkt me de kans wel 100%

Anyway; mochten mensen alvast naar een mogelijk inzending willen kijken: [d]10238[/d]

PS: Wow, het decknummer is 10238. De BoM website is dus de 10.000 decks gepasseerd!?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 220 posts
  • Laatste post ebonpraetor 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL