Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Wij merkten inderdaad dat er weinig removal gespeeld werd. We hebben wat multiplayer en two player games gespeeld, om een feel te krijgen van alle decks. We vonden allen het Simic deck erg leuk om mee te spelen, omdat het best veel antwoorden had en telkens anders speelde (hoewel we alle games een Zameck Guildmage en Primordial Hydra hadden ), maar in single player was het echt te langzaam. Het Dimir deck was bijna niet te stoppen als het losging.
Mooie play die we nog hadden: Marco speelde met het Dimir deck en ik met Orzhov. Ralf had geloof ik Gruul. Marco speelde een Blood Artist en ik had een Sever the Bloodline op handen. Ik twijfelde, maar dacht dat ik nog wel een beurtje kon wachten om de Artist te slopen. Volgende beurt...speelt hij nog twee Blood Artist! Dus volgende beurt exilede ik 3 van zijn Artists . En de 4e die hij daarna ook nog speelde heeft hem zelfs nog geholpen naar de overwinning. Artists zijn echt nuts, zeker als je alles kunt saccen en weer terug kunt halen . En met Killing Wave zijn ze ook evil .
MagnusMagicus 08-04-2013 om 11:52
Mooie play die we nog hadden: Marco speelde met het Dimir deck en ik met Orzhov. Ralf had geloof ik Gruul. Marco speelde een Blood Artist en ik had een Sever the Bloodline op handen. Ik twijfelde, maar dacht dat ik nog wel een beurtje kon wachten om de Artist te slopen. Volgende beurt...speelt hij nog twee Blood Artist! Dus volgende beurt exilede ik 3 van zijn Artists .
Dan was Sever the Bloodline een goede keuze geweest voor de removal van mijn deck, jammer dat de 4e Blood Artist het deck versloeg
Ervan uitgaande dat de BoM niet failliet gaat in de komende maanden (ik hoop van niet; de website en winkel bevallen me goed) lijkt me de kans wel 100%
Anyway; mochten mensen alvast naar een mogelijk inzending willen kijken: [d]10238[/d]
PS: Wow, het decknummer is 10238. De BoM website is dus de 10.000 decks gepasseerd!?