Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Na iets van 14 jaar moderator te zijn geweest voor Bazaar of Magic is het tijd: ik stop als moderator en het toevoegen van kaarten aan de database. Het is heel mooi om te zien hoe de Bazaar gegroeid is van twee twintigers die in een oude ambulance garage een eerste shop hadden tot het megagrote pand dat er nu is, en hoe het forum gegroeid, veranderd en geupdate is in de loop der jaren. Sommige van jullie zijn er al vanaf het begin bij geweest en anderen vonden later hun weg ook naar de gezelligheid van dit forum.
Ik zal vast nog wel mijn hoofd laten zien, maar ik ga ook een nieuwe startup helpen met een community en database opbouwen, dus we gaan zien hoe het loopt .
Ik wens jullie alleen in ieder geval veel plezier op het forum en met Magic!
Begrijpelijk, maar inderdaad wel end of an era. Bedankt voor de honderden (duizenden?) regels die zijn uitgelegd en vragen die zijn beantwoord, en veel plezier bij de nieuwe klus! Mogen we weten om welke startup het gaat?
Mark wat jammer dat je gaat! Jij bent het succes van dit forum. Niet alleen je wijsheid maar de laagdrempelige en humoristische wijze waarop je het brengt is een warm welkom voor iedereen die het forum eventjes bezoekt, en een voorbeeld voor ieder die het hun thuis noemt.
Ik ga je missen, maar niet je ninja acties
Succes met de volgende klus, en tot ziens!
Jammer om je te zien vertrekken Mark, ik weet onze eerste ontmoeting nog erg goed (owh wauw, jij BENT MagnusMagicus). Bedankt voor al je inzet al die jaren. En zoals andere al samen hebben gevat gaan we je humor, wijsheid en behulpzaamheid zeker missen.
ahh Mark, wat jammer! ik hoop dat je succes vind bij het opzetten van de andere Job en dat we je hier nog mogen blijven zien. ik en vele anderen heb veel van je geleerd en daar zijn we je dankbaar voor!
Mark, enorm bedankt voor de tijd die je altijd in het forum en kaart-/productcommentaar hebt gestoken! Ik blijf uitkijken naar je goede en leuke commentaren, want ik vertrouw er op dat je zoals beloofd nog af en toe je hoofd zult laten zien!