Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik zit nu al een tijdje op dit forum en ben nou heel hard aan het zoeken hoe ik personen kan opzoeken op het forum maar ik kan niks vinden.
Is hier misschien iemand die mij verder kan helpen?
Als je echt een hack wil, kan je een comment bij een kaart of product schrijven zonder hem te posten, met daarin de juiste gebruikersnaam tussen [user] en [/user], klikken op "Bekijk voorbeeld" en op de link klikken die daar ontstaat
Als je echt een hack wil, kan je een comment bij een kaart of product schrijven zonder hem te posten, met daarin de juiste gebruikersnaam tussen [user] en [/user], klikken op "Bekijk voorbeeld" en op de link klikken die daar ontstaat
Dit kan ook hier op het forum, als je in de editor op het 👤icoon drukt krijg je zelfs een zoekbalk waar je op username kan zoeken
Daarmee kan je op het forum een gebruiker in de tekst van een post toevoegen. Stel dat ik een bepaalde gebruiker een bericht wil sturen of naar zijn BoMspot wil gaan, gaat dat daar niet mee lukken