Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik zit nu al een tijdje op BoM. Er zijn alleen een aantal dingen die het leven voor de gebruiker en jullie zelf een stuk beter maken
Ik heb het over het volgende:
Berichten verwijderen, het is nu niet mogelijk meerdere berichten in 1 keer te verwijderen. als je niet oplet zit je zo aan 20 paginaś berichten, dat diskruimte bij jullie in beslag neemt. En het is zo moeilijk te ordenen. Veel sites hebben een optie om alles te selecteren en dan te verwijderen. Voordeel: minder diskruimte en overzichtelijker voor gebruiker
Is het niet mogelijk een soort systeem in te voeren waarbij je kan zien wie welke kaart ruilt, dit is gemakkelijker omdat je op die manier niet het hele forum hoeft af te struinen om te ruilen, waarbij sommige gebruikers niet eens hun spot gebruiken maar afzonderlijke pagina's Hierbij moet dus wel een functie komen waarbij je je haves en wants makkelijk in kan voeren. voordeel: geen tig paginaś clutter in het forum.
Misschien kan het invoeren van een kaart ook bovenin de pagina? nu moet je bij een lange lijst elke keer 10 keer scrollen voor je bij het invoerveld bent. Voordeel, makkelijk invoeren van een kaart (misschien in combo met punt 2? )
Misschien is er ook een functie om te kijken wie er online is, zodat snel messagen mogelijk wordt.
ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen
mvg
Sonic
bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (beetje gecensureerd :))
Dank voor je input! Een nieuwe versie is in aanbouw, waarin dit soort punten wellicht in worden meegenomen. Er gaat geen zoekfunctie komen voor wie welke kaart te ruil heeft trouwens. De nieuwee versie zou ergens komend jaar ingevoerd moeten gaan worden.
Magnus, waarom zal die feature niet worden geimplemteerd? Is dat uit een commercieel oogpunt (wat ik niet zou begrijpen, want het zal een ongelooflijke boost voor de community hier zijn) of een technisch obstakel?
technisch is het mogelijk, ik denk alleen dat hier de kosten een rol spelen. maar wellicht is er iemand hier die zoiets kan bouwen? Verder ben ik blij met dat er een goede site is waar je kunt kopen en ruilen
bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (Even censureren :))
Het wordt niet geimplementeerd is omdat dit een winkel is, die graag de community ondersteund met een forum waarop geruild en gekletst kan worden en waar vragen gesteld kunnen worden en je toernooi-info kunt vinden. En wij vinden dat zoeken op alle BoMspots niet nodig is.
Er is iemand om dit te bouwen, en die is ook heel hard bezig wanneer hij tijd heeft naast het runnen van deze site . Volgend jaar komt er een update, die veel mooie nieuwe features zal bieden .
Persoonlijk zou ik het wel makkelijker vinden als je beetje je wants en zo kan beheren. Nu moet je iedere kaart volledig de naam invullen en dergelijke.
Edit
Is het Misschien ook niet mogelijk om bij kaarten te laten zien of ze legal zijn of niet.
bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden (Even censureren :))
Het gaat niet om of het technisch mogelijk is, Sonic .
Het wants/haves beheren gaat wel aangepast worden dan had ik begrepen. En ik ben ook groot voorstander van legaliteit showen, en dat zit dacht ik ook in de pijplijn . Verder gaat het echt allemaal nog wel even duren, het bedrijf runnen kost ook veel tijd .
dit is natuurlijk ideeen geven om het nog een betere site te maken. probeer het niet af te kraken, ik probeer alleen wat punten onder de aandacht te brengen. schijnbaar zijn er meerdere die een beter haves/wants systeem zouden willen. Dit is voor jullie (mods) natuurlijk gouden info
Ik wou al bijna een nieuw topic aansnijden toen ik dit zag. Ik wou eveneens voorstellen om berichten in je in-en outbox met meer dan 1 tegelijk te kunnen verwijderen. Na het afzonderlijk wegklikken van 100 berichten heb je zo een muisarm opgelopen
Ook wou ik voorstellen of er een zoekfunctie in je eigen profiel kan komen, zodat je je eigen berichten/topics makkelijker kan terugvinden. Ik zoek me vaak scheel naar mijn eigen ruiltopic als ik een tijdje niks nodig had.
Een zoekfunctie naar onderwerpen. Nu lees ik ook dat er een vernieuwde site in aanbouw is, wellicht zijn deze opties al meegenomen?
Nijntje 24-02-2014 om 14:13
Ook wou ik voorstellen of er een zoekfunctie in je eigen profiel kan komen, zodat je je eigen berichten/topics makkelijker kan terugvinden. Ik zoek me vaak scheel naar mijn eigen ruiltopic als ik een tijdje niks nodig had.
Als je naar je eigen profiel gaat (via je bomspot kun je op 'profiel van <naam>' drukken), dan staat daar onder andere een lijst van meest recent aangemaakte topics. Bij bijna iedereen staan daar de ruiltopics in, omdat er niet zo heel veel nieuwe topics gemaakt worden! (in ieder geval, de meeste mensen maken niet snel meer dan 10 topics aan)
Nijntje 24-02-2014 om 14:13
Als je naar je eigen profiel gaat (via je bomspot kun je op 'profiel van <naam>' drukken), dan staat daar onder andere een lijst van meest recent aangemaakte topics. Bij bijna iedereen staan daar de ruiltopics in, omdat er niet zo heel veel nieuwe topics gemaakt worden! (in ieder geval, de meeste mensen maken niet snel meer dan 10 topics aan)
Jeff 24-02-2014 om 14:28
Hmm.... juist, niet hier dus
Dat wou ik even nakijken. Bij jou staan de volgende 5 onderwerpen als 'Laatst gestarte onderwerpen':
* 23 december Casual Commander op de ... * True Name Nemesis aangeboden
* Overbodige Mistform Ultimus referen... * Robbert Commander Wants
* De BoM (jullie dus) bouwt Intet
! inderdaad, berichten verwijderen is lastig, en de forums zoeken kan inderdaad vervelend zijn. sommige mensen die wel kaarten zoeken zitten niet op het forum. Hoe bereik je die bijvoorbeeld. Meestal kom ik bij die mensen via andere referentie lijsten, haha.
En voor veiligheids redenen misschien: een blacklist of iets dergelijke. Voor de echte stoute boefjes.
layout van de site is geweldig trouwens! echt fijn om de site te gebruiken.
Ehmm.. ik weet niet of ik in het juiste draadje zit om dit te posten, maar je kunt, in je commentaren of op je spot niet met je scroll over menu'tje met alle setlogo's enzo, nog geen BNG logo's toevoegen... Just sayin'