Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
De deadline voor het indienen van verkooplijsten voor deze actie is reeds verstreken, de deadline voor het aanleveren van verkooplijsten die mee doen aan deze actie is morgen. Na morgen zal de trekking dus plaats vinden. Ik verwacht dat de gelukkige winnaar zaterdag of maandag een leuk berichtje zal ontvangen.
We verwachten / hopen zo rond eind mei weer dusdanig operationeel te zijn dat we weer verkooplijsten kunnen accepteren en verwerken. Er komt binnenkort weer een leuke bouwupdate zodat jullie de reden van dit alles kunnen zien.
Als mijn zending is aangemeld en afgeleverd bij Bazaar, hoe lang duurt het dan voordat het winkeltegoed is bijgeschreven?
(Wil graag nog de aanbieding van deze week ermee aanschaffen)
De kaarten zullen morgen geleverd worden als het goed is.
Kijken jullie weleens naar je oude verkooplijsten en denk je dan : daaaamn waarom heb ik dat gedaan?
ik heb in 2018 bijvoorbeeld €3.81 gekregen voor een Steelshaper's Gift, ja de foil ja, dat doet wel pijn haha
Haha ja, beide kanten op weleens gehad. Ooit 3 Niv-Mizzet Reborns (allemaal uit 1 prerelease gekregen, ik kon er niet om lachen ) ingeruild voor 15 euro, dat was wel lekker. Maar ook een playset Nature's Will ooit ingeruild voor 2 euro de kaart of zo. Tegenwoordig ben ik iets geduldiger met mijn karton
Haha ja bij mij is het ook de andere kant op gegaan hoor, maar inderdaad, ik houd de (internationale) prijzen wat meer in de gaten voor er een kaart ingeruild wordt ;p
Vraag me overigens wel af hoeveel waarde ik via de ‘foil rare’s etc ingeleverd heb ????
Ik heb ooit een Shardless Agent toen die net uit was voor 100 euro verkocht. Maar ik heb ook een Bazaar of Baghdad voor 60 euro verkocht . En een Gaea's Cradle voor 50 euro bijgeruild en voor 600 weggeruild. Tja