Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Vrijdag een bestelling gedaan en de volgende dag geleverd gekregen zoals gewend. Echter was een kaart een beetje beschadigd en niet in Mint/Near mint conditie.
Bericht gestuurd naar BoM en direct dezelfde ochtend nog bericht terug dat ze een nieuwe kaart wilden opsturen als ik de oude daarna met een retourenvelop zou terugsturen. Perfect opgelost dus.
Nu we toch bezig zijn:
De BoM heeft me erg goed geholpen met het beginnen van magic ongeveer een jaar geleden. Top service veel advies, tips voor het spelen, enzovoort. Hiervoor heb ik nog nooit een ''echt'' bedankt berichtje gestuurd dus bij deze : Bazaar bedankt!!
Onze nieuwe John Avon Art: Return to Ravnica Plains kwam gekreukt aan met de post, uiteraard meteen een nieuwe gehad die nu boven de bank pronkt . Bedankt BoM!
Moet eerlijk zeggen dat van MTG handelaren/Shops/internetwinkels het meest professioneel is. Goede verpakking en altijd netjes de volgende dag in huis.
Daarnaast een van de weinige winkels die netjes bij je bestelling een orderformulier doet. Kaarten zijn tot nu toe altijd in NM/M conditie aangekomen.
Verder natuurlijk soms een leuk extraatje zoals een signed swamp om als vb te noemen.
Ooh ja en nog het beste overzicht en meest gebruikersvriendelijk lay-out van de website ! Plus natuurlijk de handige functies voor als je geregistreerd bent op de bom.