Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Perfecte service van BoM

Bozzy
10 jaren geleden
Omdat ook complimenten gedeeld mogen worden.

Vrijdag een bestelling gedaan en de volgende dag geleverd gekregen zoals gewend. Echter was een kaart een beetje beschadigd en niet in Mint/Near mint conditie.

Bericht gestuurd naar BoM en direct dezelfde ochtend nog bericht terug dat ze een nieuwe kaart wilden opsturen als ik de oude daarna met een retourenvelop zou terugsturen. Perfect opgelost dus.

Ga zo door BoM
Thomasvdk
10 jaren geleden
Nice. Hulde BoM!
Rody
10 jaren geleden
De perfecte service van de BoM is de rede waarom ik alleen nog maar hier mijn magic-producten koop
Julianm
10 jaren geleden
+ de vrijdag avond / andere tournooitjes zijn top !
HayoH
10 jaren geleden
Nu we toch bezig zijn:
De BoM heeft me erg goed geholpen met het beginnen van magic ongeveer een jaar geleden. Top service veel advies, tips voor het spelen, enzovoort. Hiervoor heb ik nog nooit een ''echt'' bedankt berichtje gestuurd dus bij deze : Bazaar bedankt!!
Boros123
10 jaren geleden
Ook bedankt Bazaar voor alle hulp!
Jan
10 jaren geleden
Bedankt voor alle complimenten en positieve feedback! Mensen blij maken gaat nooit vervelen.
Harakesh
10 jaren geleden
Ook een probleempje hier met de BoM en postbodes die hun werk niet goed doen, netjes opgelost samen met Jan!
Dordledum
10 jaren geleden
Snelle verzending trok me aan om hier voor het eerst te shoppen. Goede service en een vriendelijk forum zorgen ervoor dat ik blijf.

Ga zo door BoM!
Twigwalker
10 jaren geleden
Onze nieuwe John Avon Art: Return to Ravnica Plains kwam gekreukt aan met de post, uiteraard meteen een nieuwe gehad die nu boven de bank pronkt . Bedankt BoM!
MetalDemon
10 jaren geleden
Moet eerlijk zeggen dat van MTG handelaren/Shops/internetwinkels het meest professioneel is. Goede verpakking en altijd netjes de volgende dag in huis.

Daarnaast een van de weinige winkels die netjes bij je bestelling een orderformulier doet. Kaarten zijn tot nu toe altijd in NM/M conditie aangekomen.

Verder natuurlijk soms een leuk extraatje zoals een signed swamp om als vb te noemen.

Top mannen en (vrouwen) ?
Ga zo verder
MetalDemon
10 jaren geleden
Ooh ja en nog het beste overzicht en meest gebruikersvriendelijk lay-out van de website ! Plus natuurlijk de handige functies voor als je geregistreerd bent op de bom.
BaconDonuts
10 jaren geleden
Bedankt voor de snelle sevice BoM !
vanavond gelijk mee spelen

en bedankt voor de extra's
ik zal zeker niet aarzelen om hier nog te shoppen

groetjes uit Belgie
Dordledum
10 jaren geleden
Hele nette afhandeling door de BoM ivm gemiste levering van de decks afgelopen weekend.

Complimenten en dank. Ik weet weer waarom ik een vaste klant ben!

Eclavyrr
10 jaren geleden
Sowieso altijd goede service van de BoM. Had mijn bulklading aan foils netjes ntvangen!
10000fists
10 jaren geleden
Wat dacht je van het forum? Werkt geweldig en heb dankzij het forum ook veel deals op de site kunnen maken! Super!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Forum is inderdaad geweldig .
Dordledum
10 jaren geleden
Absoluut, allemaal ook even een applaus voor het forum en de moderators!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 18 posts
  • Laatste post Dordledum 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Bozzy 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL