Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Het is alweer even geleden, misschien wel bijna een jaar, dat we een evenement hebben kunnen organiseren. Maar nu is eindelijk het moment daar; de Bazaar is verhuist naar een prachtige nieuwe winkel en met de nodige maatregelen kunnen we veilig open gaan voor een heuse 'Gathering'!
Op de event pagina vind je alle prereleases waarvoor je jezelf kunt inschrijven. Lees wel alles even goed door zodat we met er allemaal een veilige maar vooral leuke en fijne dag van kunnen maken!
Hoeveel tijd krijg je bij een sealed om je deck te bouwen?
Volgens mij is het programma meestal:
10:00 - 11:15 "Inloop" (als je om 11 uur binnenkomt is het ook helemaal prima, maar meld je wel aan!)
11:15 - 11:30 Welkom & vertellen over de set mechanics
11:30 - 12:15 Deckbuilding / lunch tijd
12:15 - 17:15 5 rondes van 1 uur.
Prijsuitreiking erachteraan, nog even met een opponent babbelen, traden... Reken maar gerust 17:30 voor de eindtijd tenzij je er echt strak 17:15 vandoor moet. Tijden kunnen iets variëren, maar ik denk dat dit aardig dicht in de buurt komt
Landjes kan je lenen van de Bazaar dus die hoef je niet mee te nemen
Eigenlijk hoef je niets mee te nemen behalve sleeves misschien en als je die niet hebt kan je ze bestellen. Niet verplicht natuurlijk maar wel fijn om je kaarten mooi te houden en goed te kunnen schudden.
Hoe zit het met eventuele check-list kaarten voor de dubbelzijdige kaarten? Ik heb hier in de spoilers niets van gezien, maar misschien heb ik ze gewoon gemist.
Lekker man, heb je twee vaccinaties, mag je niet eens meedoen, omdat de QR code pas over zes dagen zichtbaar gaat zijn. Wat een gezeik
Ik vind het heel jammer dat ik je niet mocht toelaten en dat je hierdoor een vervelende ervaring hebt gehad.
Het is echter wel zo fair om voor iedereen dezelfde regels te hanteren die de overheid ons oplegt. Hopelijk kan je er bij een volgend event wel bij zijn. Misschien de grand opening in het weekend van 25/26 september?
Ik vind het heel jammer dat ik je niet mocht toelaten en dat je hierdoor een vervelende ervaring hebt gehad.
Het is echter wel zo fair om voor iedereen dezelfde regels te hanteren die de overheid ons oplegt. Hopelijk kan je er bij een volgend event wel bij zijn. Misschien de grand opening in het weekend van 25/26 september?
Ik neem je helemaal niks kwalijk Rody. Ik zag ook wel aan je dat je het niet fijn vond om mij weg te sturen.
Baal gewoon van de situatie, aangezien ik wel ingeënt bent. Ik wist niet dat het twee weken zou duren voordat de QR code actief zou worden. Het voelde gewoon heel zuur. Maar goed, het is wat het is.
En zondag de 26ste kom ik inderdaad even kijken