Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prerelease Innistrad: Midnight Hunt

Rody
3 jaren geleden
Het is alweer even geleden, misschien wel bijna een jaar, dat we een evenement hebben kunnen organiseren. Maar nu is eindelijk het moment daar; de Bazaar is verhuist naar een prachtige nieuwe winkel en met de nodige maatregelen kunnen we veilig open gaan voor een heuse 'Gathering'!

Op de event pagina vind je alle prereleases waarvoor je jezelf kunt inschrijven. Lees wel alles even goed door zodat we met er allemaal een veilige maar vooral leuke en fijne dag van kunnen maken!

Link naar alle evenementen.
SceneFizza
3 jaren geleden
Goed dat er weer evenementen zijn, geniet er van allemaal!
TwanBonaparte
3 jaren geleden
Wat leuk te horen! Veel plezier weer allemaal!
Dordledum
3 jaren geleden
Veel plezier allemaal!

Zit helaas met wat medische klachten, dus kan er niet bij zijn. Hopelijk bij de volgende weer!
jaccovdhoven
3 jaren geleden
Leuk!

Sad (maar ook weer niet ) dat ik nog op vakantie ben dan.
Peanutbuttah
3 jaren geleden
Nice, ik heb er zin in mijn eerste event
RedRax
3 jaren geleden
Heel mooi! Ik kijk er al erg naar uit!
Enig idee wanneer de Commander Evenementen mogelijk zijn?
Peanutbuttah
3 jaren geleden
Hoeveel tijd krijg je bij een sealed om je deck te bouwen?
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Hoeveel tijd krijg je bij een sealed om je deck te bouwen?

Volgens mij is het programma meestal:

10:00 - 11:15 "Inloop" (als je om 11 uur binnenkomt is het ook helemaal prima, maar meld je wel aan!)
11:15 - 11:30 Welkom & vertellen over de set mechanics
11:30 - 12:15 Deckbuilding / lunch tijd
12:15 - 17:15 5 rondes van 1 uur.

Prijsuitreiking erachteraan, nog even met een opponent babbelen, traden... Reken maar gerust 17:30 voor de eindtijd tenzij je er echt strak 17:15 vandoor moet. Tijden kunnen iets variëren, maar ik denk dat dit aardig dicht in de buurt komt
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Amitriv_Shok
3 jaren geleden
Voor mij ook mijn eerste event
Moet je je eigen landjes meenemen?
Dank.
Rody
3 jaren geleden
Landjes kan je lenen van de Bazaar dus die hoef je niet mee te nemen

Eigenlijk hoef je niets mee te nemen behalve sleeves misschien en als je die niet hebt kan je ze bestellen. Niet verplicht natuurlijk maar wel fijn om je kaarten mooi te houden en goed te kunnen schudden.
Timebug
3 jaren geleden
Hoe zit het met eventuele check-list kaarten voor de dubbelzijdige kaarten? Ik heb hier in de spoilers niets van gezien, maar misschien heb ik ze gewoon gemist.
Rody
3 jaren geleden
In elke draft booster zit 1 checklist card. Dus in je prerelease pack heb je er ten minste 6 tot je beschikking
center-49
3 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Voor mij ook mijn eerste event
Moet je je eigen landjes meenemen?
Dank.

Nee vaak heb je in de lcs landjes die je kan lenen .
 bijgewerkt door center-49 3 jaren geleden
Waus
3 jaren geleden
Kunnen we komende vrijdag draft boosterbox ophalen? Of is dat verleden tijd?
Rody
3 jaren geleden
Tijdens de prerelease kan je draft en set boosterboxen afhalen.
Niekzweep
3 jaren geleden
Ok. Dat is goed te horen. Als ik vanavond (vrijdag) nog een box bestel , kan ik die dan nog zondag (als ik prerelease speel) meekrijgen?

En is dat dan met een buy-a-box promo?
Amitriv_Shok
3 jaren geleden
Lekker man, heb je twee vaccinaties, mag je niet eens meedoen, omdat de QR code pas over zes dagen zichtbaar gaat zijn. Wat een gezeik
Rody
3 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden
Ok. Dat is goed te horen. Als ik vanavond (vrijdag) nog een box bestel , kan ik die dan nog zondag (als ik prerelease speel) meekrijgen?

En is dat dan met een buy-a-box promo?

Ja dat klopt helemaal. En dat is inderdaad met buy-a-box promo

Quote:
2 uren geleden
Lekker man, heb je twee vaccinaties, mag je niet eens meedoen, omdat de QR code pas over zes dagen zichtbaar gaat zijn. Wat een gezeik

Ik vind het heel jammer dat ik je niet mocht toelaten en dat je hierdoor een vervelende ervaring hebt gehad.
Het is echter wel zo fair om voor iedereen dezelfde regels te hanteren die de overheid ons oplegt. Hopelijk kan je er bij een volgend event wel bij zijn. Misschien de grand opening in het weekend van 25/26 september?
Amitriv_Shok
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik vind het heel jammer dat ik je niet mocht toelaten en dat je hierdoor een vervelende ervaring hebt gehad.
Het is echter wel zo fair om voor iedereen dezelfde regels te hanteren die de overheid ons oplegt. Hopelijk kan je er bij een volgend event wel bij zijn. Misschien de grand opening in het weekend van 25/26 september?

Ik neem je helemaal niks kwalijk Rody. Ik zag ook wel aan je dat je het niet fijn vond om mij weg te sturen.
Baal gewoon van de situatie, aangezien ik wel ingeënt bent. Ik wist niet dat het twee weken zou duren voordat de QR code actief zou worden. Het voelde gewoon heel zuur. Maar goed, het is wat het is.
En zondag de 26ste kom ik inderdaad even kijken
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 27 posts
  • Laatste post AncientOne 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Rody 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL