Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Secret lair link

maus
1 jaar geleden
Hey bom team korte vraag hier:

Is het misschien mogelijk een link to te voegen aan secret lair kaarten, die je naar het secret lair product brengt?

Momenteel kan je drukken op secret lair varianten maar dan krijg je alle secret lair kaarten maar ik ben benieuwd in welke box deze dan zitten.

Ik ben vast niet de enige die zich dit wel eens af vraagt vandaar een forum post in plaats van een prive bericht.
dionytadema
1 jaar geleden
Misschien kan Jan als hij tijd heeft bij secret layers een decklist zetten, dan zou je via decks met deze kaart en dan op preconstructed filteren de secretlayer kunnen vinden? maar ja dat brengt je ook niet direct naar het product...

Opzich ook geen slecht idee om het bij de kaart te zetten maar dat is denk ik iets meer moeite omdat daar nog niet echt een oplossing voor is
Jan
1 jaar geleden
Elke Secret Lair kaart heeft als het goed is tussen haakjes de naam van de Secret Lair set waar deze bij hoort. Geen link, maar alvast een begin.

Nota bene, omdat we merken dat onze klanten vooral interesse hebben in bepaalde singles van Secret Lair en niet zo vaak in een complete set (dus bijv. Goblin Trashmaster maar niet de hele set Secret Lair Drop Series: Monster Anatomy 101), bieden we van nieuwe sets in principe alleen maar de singles aan, niet meer de complete sets.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post Jan 1 jaar geleden
  • Gemaakt door maus 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL