Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb nu een poging of 10 gedaan om een kaart aan mijn sideboard toe te voegen (het gaat om AEtherspouts van 1 copy naar 2), maar de site blijft dat om de een of andere reden niet doen.
En terwijl ik dit typ, los ik het probleem op door hem eerst 14 keer in mijn sideboard te doen (wat blijkbaar wel werkt?) en dan terug naar 2. Vreemde bug, nog niet eerder gezien ook
Ik heb net dit exact gedaan in jouw deck, en dat werkte gewoon. Dus ik denk dat het even een hickup was op de site, geen bug.
Vaag bugje.
Voor bij een deck een kaart in. Hover over plaatje, netjes.
Verander de serie en image wordt heel klein getoond. Deck edit uit en weer in en plaatje is ok.
Ik heb nu een poging of 10 gedaan om een kaart aan mijn sideboard toe te voegen (het gaat om AEtherspouts van 1 copy naar 2), maar de site blijft dat om de een of andere reden niet doen.
En terwijl ik dit typ, los ik het probleem op door hem eerst 14 keer in mijn sideboard te doen (wat blijkbaar wel werkt?) en dan terug naar 2. Vreemde bug, nog niet eerder gezien ook
Ik heb net dit exact gedaan in jouw deck, en dat werkte gewoon. Dus ik denk dat het even een hickup was op de site, geen bug.
Kan gebeuren
Wel vreemd, want ook na Ctrl F5 deed hij het niet. Volgende keer probeer ik het ook met een andere browser
Ik ben een fervent gebruiker van de social tracker aan de rechterkant, alleen deze werkt alleen in fullscreen. Ik werk vaak met 2 browserwindows naast elkaar en dan doet de tracker het niet. Zou dit gemaakt kunnen worden?
Nee klopt, erg vervelend. Er waren voor het weekend al maatregelen getroffen, maar die werkten niet goed. Nu worden er nieuwe in werking gebracht om het terug te dringen. Ja, ik ben opzettelijk een beetje vaag .
Maar vooral: rapporteer het en negeer het. Ik wis z.s.m. de topics en ban de accounts.
Afgezien van de spam topics vind ik de nieuwe site prima werken, zeker op mobile devices. Complimenten!
Toch even een vraag/opmerking. De deck builder op de oude website gebruikte ik erg graag vanwege de overzichtelijke layout, de verschillende weergave opties en de grafiekjes met de mana curve en de kleurenverdeling. Een aantal van deze onderdelen zijn op de nieuwe site helaas verdwenen... Is er een kans dat die grafiekjes nog terugkomen?
Afgezien van de spam topics vind ik de nieuwe site prima werken, zeker op mobile devices. Complimenten!
Toch even een vraag/opmerking. De deck builder op de oude website gebruikte ik erg graag vanwege de overzichtelijke layout, de verschillende weergave opties en de grafiekjes met de mana curve en de kleurenverdeling. Een aantal van deze onderdelen zijn op de nieuwe site helaas verdwenen... Is er een kans dat die grafiekjes nog terugkomen?
Het staat op de grote lijst van dingen die nog moeten gebeuren, helaas kan ik op het moment nog niet aangeven wanneer dit puntje aan de beurt is. Maar jullie zijn allemaal luid en duidelijk gehoord!