Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Een tijdje geleden heb ik gevraagd of mensen een nieuwe toevoeging bij de avatars die je bij je profiel kunt kiezen willen hebben. Het leek me weer eens tijd voor een nieuwe ronde .
Dus, in dit topic kun je een kaart voorstellen die jij graag als avatar wil hebben, en ik ga die dan toevoegen. Let wel: hoe bekender of beter of meer rare de kaart is, hoe hoger het level is dat je nodig hebt om de avatar te kunnen selecteren. Dus als je nu level 2 bent gaat het nog wel even duren voor je een Planeswalker kunt selecteren. Maar wellicht is er een (un)common die je ook cool vindt .
Ik sta open voor alle suggesties, en het is mijn keuze of een kaart een avatar wordt en welk level. Maar ik ben niet zo moeilijk . Het maximum aan avatars dat ik ga toevoegen is afhankelijk van hoelang ik zin heb om ze te maken, maar laten we uitgaan van een stuk of 10 in eerste instantie.
Dus: reageer met de kaart die je graag toegevoegd zou zien hebben tot Bazaar Avatars!