Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Win 1 van de 50 Dragon's Maze prijzen!

Ralf
11 jaren geleden
Beste BoM-ers!

In opvolging van onze vorige prijsacties geeft Bazaar of Magic maar liefst 50 Dragon's Maze prijzen weg!

Wil jij kans maken op één van deze prijzen?
Reserveer dan voor vrijdag 3 mei je Dragon's Maze producten en losse kaarten van Dragon's Maze bij Bazaar of Magic! Als je Dragon's Maze in de voorverkoop reserveert, dan maak je automatisch kans op één van de 50 Dragon's Maze prijzen! Je hoeft hier verder niets voor te doen!

Wat kun je winnen?
We geven maar liefst 50 prijzen weg! Je maakt kans op Dragon's Maze Fat Packs, Intro Packs, Boosters, Deckboxen, Sleeves en winkeltegoed!

Wanneer weet ik of ik iets gewonnen heb?
Als je je reservering voor vrijdag 3 mei geplaatst hebt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat je niet alleen je bestelling ontvangt, maar ook je prijs! Alle prijzen worden namelijk automatisch meegestuurd met de bestellingen van de prijswinnaars!

Actievoorwaarden
- Alleen bestellingen die minimaal 10 euro producten van Dragon's Maze of 10 euro losse kaarten van Dragon's Maze bevatten, tellen mee.
- Alleen bestellingen geplaatst en betaald voor 3 mei 2013 komen in aanmerking voor de prijzen. Ook bestellingen die afgehaald worden dienen betaald te zijn voor 3 mei om in aanmerking te komen voor een prijs.
- Maximaal 1 prijs per persoon.
Twigwalker
11 jaren geleden
Erg leuke actie weer
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Jeej! Superleuk deze acties weer . Nog niets gewonnen tot op heden, maar dat gaat deze keer veranderen, ik voel het!
Thorvik
11 jaren geleden
haha ja dat denk ik ook elke keer magnus
royalroy1990
11 jaren geleden
3 mei ben ik jarig dus bazaar als ik bestel denk daar even aan
Krabbel
11 jaren geleden
oeh, gratis meuk! count me in!
derooy89
11 jaren geleden
als 3 mei de verkoop start wanneer is het pre release toernooi? heb er nog niks over kunnen vinden?
royalroy1990
11 jaren geleden
zal wel 27 28 april zijn ofzoiets
DarkLight
11 jaren geleden
Top aktie .
Als de kaarten bekend zijn dan even afwachten of wat er leuks tussen zit en bestellen maar
Binantang
11 jaren geleden
leuke actie
StanleyW
11 jaren geleden
Quote:
royalroy1990 19-03-2013 om 17:17

Jaaa... Daar geloof ik dus helemaal niets van! Ik ben namelijk al op 3 mei jarig!
Saint
11 jaren geleden
Mensen die dan jarig zijn krijgen dus al genoeg cadeautjes
FerryK
11 jaren geleden
Ja is weer leuk, vorige keer had ik prijd met een mooi booster.
Hopelijk weer een leuke prijsje dit keer.

At last will the 10 guilds be completed
fullmoonie
11 jaren geleden
Heb maar meteen een fat pack besteld xD
BigFood1987
11 jaren geleden
Leuke actie weer!
hallowman3
11 jaren geleden
wel coole actie
royalroy1990
11 jaren geleden
Quote:
StanleyW 20-03-2013 om 14:58
Quote:
royalroy1990 19-03-2013 om 17:17

Jaaa... Daar geloof ik dus helemaal niets van! Ik ben namelijk al op 3 mei jarig!

en toch is het waar
3 mei 1990
Twigwalker
11 jaren geleden
Ik ben benieuwd of ik nog wat ga winnen deze keer Vorige keer toch leuk een deckbox van gatecrash gescoord
Harakesh
11 jaren geleden
Ga denk ik toch maar een fatpack pre orderen haha! Totaal al weer ruim voor € 500 aan Magic spullen gehaald deze maand maar goed dat krijg je als je een oude hobby hervind en je werkt tegenwoordig full time
Saint
11 jaren geleden
Mooie actie. Ga binnenkort maar eens wat leuks bestellen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 59 posts
  • Laatste post jeroen3h 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL