Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Win 1 van de 50 Journey into Nyx prijzen!

Ralf
10 jaren geleden
Beste BoM-ers!

Uiteraard mag er ook bij de release van Journey into Nyx geen toffe prijsactie ontbreken... en daarom presenteren we met trots onze fameuze prijsactie: Win 1 van de 50 fantastische Journey into Nyx prijzen!

Wil jij kans maken op één van deze prijzen?
Reserveer dan voor vrijdag 2 mei je Journey into Nyx producten en losse kaarten van Journey into Nyx bij Bazaar of Magic! Als je Journey into Nyx in de voorverkoop reserveert, dan maak je automatisch kans op één van de 50 Journey into Nyx prijzen! Je hoeft hier verder niets voor te doen!

Wat kun je winnen?
We geven maar liefst 50 prijzen weg! Je maakt kans op Journey into Nyx Fat Packs, Intro Packs, Boosters, Deckboxen en Sleeves!

Wanneer weet ik of ik iets gewonnen heb?
Als je je reservering voor vrijdag 2 mei geplaatst hebt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat je niet alleen je bestelling ontvangt, maar ook je prijs! Alle prijzen worden namelijk automatisch meegestuurd met de bestellingen van de prijswinnaars!

Actievoorwaarden
- Alleen bestellingen die minimaal 10 euro producten van Journey into Nyx of 10 euro losse kaarten van Journey into Nyx bevatten, tellen mee.
- Alleen bestellingen geplaatst en betaald voor 2 mei 2014 komen in aanmerking voor de prijzen. Ook bestellingen die afgehaald worden dienen betaald te zijn voor 2 mei 2014 om in aanmerking te komen voor een prijs.
- Maximaal 1 prijs per persoon.
thewoodcutter
10 jaren geleden
Leuk...

Echter ik vermoed dat er nog een klein foutje onder het kopje "Wanneer weet ik of ik iets gewonnen heb?" staat: daar wordt nog 7 februari gemeld. Bij de "actievoorwaarden" staat het wel goed.

Edit Magnus: thanks, fixed!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Joepie, free stuff! Blijft een mooie actie. Won ik nu ook ooit maar eens wat, dan was het nog beter .
Twigwalker
10 jaren geleden
Wat weinig reacties op deze mededeling, hopelijk betekend dat dat er niemand wat heeft gepreorderd en alle prijzen dus automatisch op mijn naam vallen
Thomasvdk
10 jaren geleden
Kan het kloppen dat mensen die voor het eerst bestellen altijd wat winnen? Mensen die ik ken en een eerste bestelling deden bij een release, wonnen allemaal wat. En ik zelf ook.
Jasper90
10 jaren geleden
Ik won pas wat bij mijn 3e bestelling tijdens zo'n actie, dus nee niet alle nieuwkomers krijgen direct prijs
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Absoluut niet. De verdeling is random!
nielsvd
10 jaren geleden
Haha zit nog te wachten op mijn eerste mazzeltje maar weer een poging gedaan
 bijgewerkt door nielsvd 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik ook, en ik zit ook nog steeds te wachten op mijn eerste prijs
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL