Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Uiteraard mag er ook bij de release van Magic 2015 geen toffe prijsactie ontbreken... en daarom presenteren we met trots onze fameuze prijsactie: Win 1 van de 50 fantastische Magic 2015 prijzen!
Wil jij kans maken op één van deze prijzen?
Reserveer dan voor vrijdag 18 juli je Magic 2015 producten en losse kaarten van Magic 2015 bij Bazaar of Magic! Als je Magic 2015 in de voorverkoop reserveert, dan profiteer je van onze voorverkoopkortingen en maak je automatisch kans op één van de 50 Magic 2015 prijzen! Je hoeft hier verder niets voor te doen!
Wat kun je winnen?
We geven maar liefst 50 prijzen weg! Je maakt kans op Magic 2015 Fat Packs, Intro Packs, Boosters, Deckboxen en Sleeves!
Wanneer weet ik of ik iets gewonnen heb?
Als je je reservering voor vrijdag 18 juli geplaatst hebt, dan zou het zo maar kunnen zijn dat je niet alleen je bestelling ontvangt, maar ook je prijs! Alle prijzen worden namelijk automatisch meegestuurd met de bestellingen van de prijswinnaars!
Actievoorwaarden
- Alleen bestellingen die minimaal 10 euro producten van Magic 2015 of 10 euro losse kaarten van Magic 2015 bevatten, tellen mee.
- Alleen bestellingen geplaatst en betaald voor 18 juli 2014 komen in aanmerking voor de prijzen. Ook bestellingen die afgehaald worden dienen betaald te zijn voor 18 juli 2014 om in aanmerking te komen voor een prijs.
- Maximaal 1 prijs per persoon.
nu twijfel ik , ik dacht ik koop gewoon geen producten en speel alle release en prerealse events maar nu meschien toch wat minder events spelen en gewoon een boosterbox kopen
Bestelling gisteren geplaatst.
Wanneer ik nu meer kaarten wil bestellen, kan ik die dan aan mijn bestelling toevoegen? Er zouden nog wat slivers aangekondigd worden en die moeten natuurlijk wel in mijn verzameling.
Tr1ppl3B 26-06-2014 om 09:56
Bestelling gisteren geplaatst.
Wanneer ik nu meer kaarten wil bestellen, kan ik die dan aan mijn bestelling toevoegen? Er zouden nog wat slivers aangekondigd worden en die moeten natuurlijk wel in mijn verzameling.
Natuurlijk kan dat! Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen en aangeven dat deze verzonden mag worden met een eerder geplaatste bestelling. Teveel betaalde verzendkosten worden dan terugbetaald.
Toch maar een poging gewaagd, hopelijk heb ik deze keer wat meer geluk dan met
Want toen had ik voor het eerst een Box gekocht en die viel helaas erg tegen.
Dus deze keer maar een aantal boosters genomen en wat losse kaarten en hopen dat vrouwe fortuna deze keer wel aan me kant staat
Twigwalker 16-07-2014 om 13:07
Zijn de foil voorraden bekend voordat deze actie afloopt denken jullie?
Ik heb de vraag even doorgestuurd naar info@bazaarofmagic.nl. Omdat het rond de release altijd heel erg druk is in de winkel, kan het namelijk gebeuren dat Ralf of Jan dit over het hoofd ziet.