Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
even voorstellen maar, ik ben bas, 22 uit eindhoven.
Heb jaren terug heel even magic gespeeld met een Champions of Kamigawa theme deck. Eerder dit jaar begon een van mijn huidige vrienden voor het eerst te spelen en dat was een leuke aanleiding om ook weer te beginnen. Ik heb ondertussen ook een goede vriend aan weten te steken en zo groeit het weer langzaam.
Om weer terug te beginnen gestart met een zwart/wit exalted intro deck maar na het aanschaffen van een toolkit dat al vrij snel omgebouwd tot een mono zwart vampire deck. Bij het uitkomen van gatecrash met een vriend een boosterbox gekocht om het arsenaal wat te verbreden al moet ik er nog is goed voor gaan zitten om de boros en simic decks die ik hieruit heb getracht te maken aan te scherpen.
Ik heb ondertussen best wat kaarten maar ben opzoek naar tips bij het bouwen van decks vandaar dat ik hier lid geworden ben.
Event decks zijn best wel goed en je voor weinig goed krijg je al een goed deck. Jammer genoeg was ik zo dom om geen event deck te kopen toen ik begon met spelen. :-P