Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Even voorstellen... Giovanni uit Almere

Gio98
8 jaren geleden
Hallo allemaal

Giovanni uit Almere hier. Ik ben begonnen met magic rond BFZ, dus ik ben nog redelijk nieuw. Om heel eerlijk te zijn heb ik nooit een spel gespeeld maar spaar ik de kaarten. Kaarten sparen is altijd al een hobby van me geweest want er gaat voor mij niks boven kasten vol mappen met complete sets kaarten. Sinds kort ben ik ook begonnen met het sparen van enkele lands van oudere sets (als iemand suggesties heeft voor een aantal mooie lands zijn die uiteraard welkom)
De art van magic trekt me meer aan dan het spel zelf en daarbuiten heb ik weinig tijd om te kunnen spelen.

Zelf ben ik ook heel erg van het tekenen enzo. Ik oefen ook met card alters maar verf ligt mij nog niet zo. Miss dat als ik een keer iets succesvol alter dat ik even een foto post.

Dat is het eigenlijk wel weer met mijn introductie
joderi
8 jaren geleden
Hi Giovanni,

Welkom bij BoM. Je bent hier aan het goede adres om je collecties compleet te ruilen en te kopen.
Op jouw profielpagina kun je jouw Haves en Wants plaatsen om het ruilproces nog gemakkelijker te maken.
Veel plezier.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Hoi Giovanni, welkom! Ik ben benieuwd naar je alters, en je bent van harte welkom om kaarten te ruilen op het forum. En als je het spel ooit wil gaan spelen staan we klaar voor je
Gio98
8 jaren geleden
Quote:
joderi 27-01-2017 om 07:33
Hi Giovanni,

Welkom bij BoM. Je bent hier aan het goede adres om je collecties compleet te ruilen en te kopen.
Op jouw profielpagina kun je jouw Haves en Wants plaatsen om het ruilproces nog gemakkelijker te maken.
Veel plezier.

Hey,

Bedankt! Ik zal later misschien even de tijd nemen om wants en haves neer te zetten
Gio98
8 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 27-01-2017 om 07:54
Hoi Giovanni, welkom! Ik ben benieuwd naar je alters, en je bent van harte welkom om kaarten te ruilen op het forum. En als je het spel ooit wil gaan spelen staan we klaar voor je

Hey,

Im heel eerlijk te zijn ben ik ook benieuwd wat er uit komt. Ik ga vandaag nieuwe verf halen en zaterdag ga ik aan de slag met een nieuwe sessie alters. Ik begin met wat (goedkope bulk) landjes die ik dubbel heb van BFZ en ik zie wel hoe ver ik kom
Spelen komt ooit wel haha
Blasty
8 jaren geleden
Welkom op de Bazaar Giovanni!
Pixie
8 jaren geleden
Welkom Giovanni
Leanna
8 jaren geleden
Hoi Giovanni! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar je laters. Ik ben persoonlijk ook een groot fan van mooie plaatjes
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Leanna 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Gio98 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL