Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hee iedereen mijn naam is Rick ben 34 en kom uit Tilburg.
Na een tijdje dit forum gevolgd te hebben, een hoop te hebben gelezen toch de stap gemaakt om opnieuw te beginnen met de hobby.
Nu ik halverwege de 30 ben kwa leeftijd grijp ik toch terug naar tienertijd interesses, tussen 1997-2000 veelvuldig MTG gespeeld. Zowel game avonden thuis aan de tafel als middagjes bij de gamestores. Na het stoppen al mijn cards weggedaan dus moet nu helaas weer vanaf 0 beginnen.
Door de jaren heen zal er ook wel een hoop veranderd zijn dus hoop ik hier op het forum veel te leren over cards, deckbuilding en speelstijlen.
Mijn doel is om er weer lekker in te komen en casual potjes te spelen. ( dikke asswhoopings en slachtpartijen zal ik vast wel te verduren krijgen)
Naast MTG ben ik ook een terruggekeerde Warhammer 40k speler nu 8th edition gelanceerd is. Heb daar nog geen potjes mee gespeeld aangezien ik eerst mijn army compleet wilt hebben em ik nog veel plezier beleef met het painten ervan.