Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Even voorstellen: LuckyLuc

luckyluc
7 jaren geleden
Hoi allemaal, Ik ben Luc, 17 jaar en heb magic leren spelen met de hulp van een leraar biologie. Heb vaak samen met vrienden in de kantine gezeten tot lang nadat de school uit was. Helaas spelen hun geen Magic meer.

Ik speelde vaak een mono-blauw counterdeck. Mono-rood burndeck. Soms een sliverdeck. Helaas ben ik dat hele deck kwijt door mn kat... Je snapt het vast wel.

Anyways, ik ben hier om mensen te leren kennen die ook graag MtG spelen, misschien hier een daar een paar strategies leren. Wie weet haha

Nou als er nog vragen zijn, vraag maar raak

Groeten
Eclavyrr
7 jaren geleden
Welkom Luc! En laat Wizards nu net een mooi tribal katten deck hebben uitgebracht
Misschien dat het een subtiele hit van je kat was
Frank024
7 jaren geleden
Welkom!
Dordledum
7 jaren geleden
Welkom!
Reynaerd
7 jaren geleden
Welkom Luc!
bartist
7 jaren geleden
Welkom Luc! Doe vooral mee aan de verschillende spelletjes op het forum! of überhaupt meedoen aan forums, dan leer je snel heel veel over verschillende kaarten en strategieën.
En als je vragen hebt, stel ze vooral!

Als je een speelgroep zoekt, dan zijn er verschillende forums voor verschillende omgevingen.
Blasty
7 jaren geleden
Hoi Luc, veel plezier op het forum
Danny86
7 jaren geleden
Welkom!
Jeff
7 jaren geleden
Harmless Offering krijgt een hele nieuwe betekenis bij jou!

Welkom Luc!
Stephan85
7 jaren geleden
Welkom
RSelen
7 jaren geleden
Welkom
luckyluc
7 jaren geleden
Bedankt iedereen!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Leuk dat je erbij bent, Luc! Aarzel niet om al je vragen te stellen, je decks te delen en je meningen te uiten
Pixie
7 jaren geleden
Welkom Luc!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 14 posts
  • Laatste post Pixie 7 jaren geleden
  • Gemaakt door luckyluc 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL