Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik ben helemaal nieuw in Magic en heb bij de release van M14 mijn eerste kaarten gekocht en ook reeds al een deck samengesteld. Dit deck heb ik ook al toegevoegd aan het Deck Gedeelte.
Ik zou graag wat advies en tips krijgen op het deck. Verder ga ik mij natuurlijk helemaal inlezen op het forum zodat ik snel wat bekender wordt in Magic.
Hoi Kevin! Welkom op het forum van Bazaar of Magic, en welkom bij Magic .
Stel vooral al je vragen, we helpen je met plezier! Verder wil ik je graag ook verwijzen naar de Magic Helpdesk, waar je ook heel veel informatie kunt vinden .
Post vooral je deck in de deck sectie (in het menu aan de rechterkant), dan kunnen we je helpen met je deck .
Waar ergens in Nederland woon je eigenlijk? Altijd leuk om daar een beeld van te hebben, en te weten of we je ooit op een FNM van de Bazaar kunnen verwachten .
Hallo Kevin, ik geloof dat we ontmoet hebben op een FNM, je was samen met Youseff gekomen, nietwaar? Zoals Mark al voorstelde; vertel eens wat meer over jezelf
Veel plezier met Magic en ik zie je vast nog eens.
Davy
Nee, ik ben nog nooit op een FNM avond geweest. Zelf kom ik uit Almere, ben 23 jaar.
Ik heb inderdaad al mijn eerste deck gepost en had er ook al wat reacties op gehad zag ik. Daaruit blijkt dat ik nog even flink aan mijn voorraad kaarten moet gaan werken voor ik echt een leuk deck kan gaan bouwen.
Maar zoals ik al zag is het begin moeilijk. Veel van jullie hebben al reeds wat jaren ervaring en ook al een mooie collectie opgebouwd zo blijkt.
zelf speel ik ook nog niet zo lang.
Beginnen is echt niet zo moeilijk als je denkt!
Zelf ben ik begonnen met een Deck Builder's Toolkit Magic 2014 en heb ik daar een aantal beginnetjes van deckjes van gemaakt.