Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Mijn naam is Kim, ik ben 20 jaar oud en ik ben samen met mijn vriend Connor nog niet zo lang geleden aangestoken door het Magic-virus. Nou ja, we speelden al een lange tijd Duals of the Planeswalkers 2011 en 2012 op de Playstation 3 (beide spellen gratis gekregen via Playstation Plus). Wouden we eerst 'ons geld nog niet uitgeven aan echte kaarten', zitten we vandaag inmiddels alweer op onze 2de grote bestelling van BoM te wachten! Door de spellen op de PS3 wisten we gelukkig al vrij snel hoe alles werkt en we zijn inmiddels bezig met eigen decks maken. Mijn vriend is vooral van de kleur rood en ikzelf ben helemaal weg van blauw . We zullen hoogstwaarschijnlijk onze decks later nog toevoegen hier op de site (verwacht er nog niet al te veel van haha). Maar eerst nog even vol spanning de bestelling voor vandaag afwachten!
Van harte welkom op het forum van Bazaar of Magic! Super dat jullie nu ook 'fysiek' spelen met Magic kaarten . Mochten jullie nog vragen hebben, tips willen, informatie zoeken of wat dan ook over Magic, dan ben je hier aan het juiste adres .
Er zijn geen domme vragen (behalve degene die je niet stelt ) en schaam je nergens voor! We zijn allemaal ergens begonnen, en alles dat je niet deelt, daar kunnen we je niet mee verder helpen .
Wel grappig dat je zegt geen geld te hebben willen uitgeven aan de stukjes karton, in eerste instantie. Als je echt vreemd wilt doen kun je hetzelfde geld uitgeven aan een verzameling nullen en eenen bij Magic Online. Daar heb ik nog steeds geen zin in.
Anyway, na is inderdaad de leukste kleur
Welkom jullie beide,
Tof dat jullie de kartonnen variant van magic hebben opgepakt. Er zijn zoveel mogelijkheden binnen magic: the gathering dat je altijd jouw eigen speelstijl weet te vinden.