Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hallo Allemaal

Coolbest0416
3 jaren geleden
Hallo allemaal,

Viavia op dit forum terecht gekomen. Vroeger speelde ik af en toe magic en heb het sinds een jaartje weer opgepikt via magic arena en magic online.

Nu toch de stap gemaakt om ook fysiek te gaan spelen!

Voor mij zit vooral de uitdaging in decks zelf gaan samenstellen, heb ik nog nooit gedaan maar hier wil ik mee starten.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Hoi! Welkom op het forum van Bazaar of Magic, en welkom bij fysiek Magic

We kunnen je daar absoluut mee helpen! Je kunt je decks op de site posten (we hebben daar een speciale sectie voor) en dan kunnen we tips geven. Weet je al wat je wil gaan spelen? Ken je Commander? Dat is wel ruim het meest populaire format op papier.
Blasty
3 jaren geleden
Welkom Coolbest0416!
Coolbest0416
3 jaren geleden
Quote:
8 minuten geleden
Hoi! Welkom op het forum van Bazaar of Magic, en welkom bij fysiek Magic

We kunnen je daar absoluut mee helpen! Je kunt je decks op de site posten (we hebben daar een speciale sectie voor) en dan kunnen we tips geven. Weet je al wat je wil gaan spelen? Ken je Commander? Dat is wel ruim het meest populaire format op papier.

Dankjewel!

Commander ken ik een beetje ( over gehoord en gelezen ) maar nooit echt gespeeld. Voornamelijk op MTG arena standard en draft gespeeld eigenlijk.

Sowieso even verstandig om eerst even de verschillende formats door te nemen en hier een keuze in te maken.
offspring
3 jaren geleden
Welkom Coolbest0416! Leuk dat je erbij bent. Mocht het commander worden dan kijk ik graag eens door je decks heen om wat tips te geven. Tot ziens hier op het forum!
Wodi!
3 jaren geleden
Welkom!
Wodi!
3 jaren geleden
Welkom!
Justian2002
3 jaren geleden
welkom tot het forum!
Coolbest0416
3 jaren geleden
Dankjewel allemaal!
axlar
3 jaren geleden
Hoi!
Luc
3 jaren geleden
Welkom op het forum en succes met je eerste deck creaties!
Speedoflight
2 jaren geleden
Welkom!
Ajani434
2 jaren geleden
Welkom
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL