Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Het is eigenlijk heel erg grappig, omdat ik al eerder decks had, maar nooit echt serieus nam en behoorlijk slecht was met kaarten. Maar sinds ongeveer 1.5 jaar geleden was ik een keer echt ermee begonnen; met Cardfight! Vanguard. Daarna ging het heuvelopwaarts met de soorten: Yu-Gi-Oh! en MTG kwamen erbij, net zoals een paar minder bekende en ik ben nu ook van plan om eens Pokémon TCG starter te kopen om er ook eens mee te beginnen.
De allergrootste ironie was dat ik eigenlijk al 2 decks eerder had: mijn Pokémon deck, wat een heel verhaal achter zit hoe ik die ben kwijtgeraakt, en een MTG half sphinx intro pack...... Met daarbij een foil Leyline of Vitality uit een van de pakjes die ik nu nog steeds heb ^^. Maar de rest, dus de sphinx deck is wel weg =.=||.
Ik kwam op dit forum dankzij hele aardige mensen en ik vind de bazaar een geweldige community, maar kben alleen nieuw met het forum ^^'.
Wel ben ik nog niet zo goed met cardvalues in MTG bij het openmaken van boosters enzo ^^'.
Hoi Daniel, van harte welkom op het forum van Bazaar of Magic! Als je vragen hebt over het spel in welke vorm dan ook, beginner of niet, maakt niet uit!