Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Mijn naam is Jeroen, 26 jaar, student en momenteel woonachtig in de omgeving Zwolle.
Niet zo heel lang geleden kwam ik mijn oude MTG kaarten tegen op zolder en het begon al gauw weer te jeuken. Na even op internet gekeken te hebben lijkt met me nog een vrij levendige fanbase te hebben en heb ik best wel zin om hier weer deel van uit te maken.
Zelf ben ik op de middelbare school begonnen met MIrrodin en heb het toen vrij veel gespeeld. Naar verloop van tijd is het echter een beetje weggezakt omdat er steeds minder mensen waren waarmee ik 't kon spelen. Nu wou ik het graag weer oppakken.
Het is echter wel alweer een tijdje geleden en volgens mij hadden wij, nu de helpdesk teruglezende, niet alle regels helemaal goed geïmplementeerd. Een soort noob-evenementje leek me dus een mooi startpunt voor mij
Of gewoon wat casual potjes.
Hoe dan ook; meer kaarten leek mij een goed voornemen voor dit jaar
De "nog een vrij levendige fanbase" is groter dan dat hij ooit is geweest, dus maak je daar geen zorgen over .
Welkom in het nieuwe jaar op dit gezellige en informatieve forum, en welkom terug bij Magic!
De regels niet goed geimplementeerd hebben, dat is ons allemaal wel overkomen . Ik weet nog goed dat mijn neef in 1998 een Necropotence speelde en die bij mij neerlegde, want ik stond nog op 4 leven, waardoor ik dus eigenlijk geen kaarten meer kon pakken....tja....
Als je vragen hebt - noobvragen of niet, maakt niet uit - aarzel dan niet om ze te stellen, we helpen je graag op weg in de regels, toernooien, decks of wat dan ook!
Bedankt voor het warme welkom allemaal, en de tips Bij mij in de buurt blijkt ook regelmatig gespeeld te worden. Ik zal daar binnenkort eens kijken. En als het weer wat beter motorweer wordt zal ik zeker ook eens naar Delft afreizen