Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hallo, Bazaar! Mijn naam is Sid en ik ben nog een beginner van 2 maandjes oud. Ik dacht even dat ik binnen kon swingen om kennis te maken en tips binnen te krijgen~
Sinds begin ben ik bezig een Zombie deck te bouwen met een Deckmill thema en door deze twee maanden heeft het een aantal flinke veranderingen gezien. Ik hoopte dat de lieve mensjes hier naar mijn nieuwe "alpha" versie konden kijken en mij konden helpen de kinkjes eruit te strijken
DeviousSiddy 10-02-2012 om 01:39
Hallo, Bazaar! Mijn naam is Sid en ik ben nog een beginner van 2 maandjes oud. Ik dacht even dat ik binnen kon swingen om kennis te maken en tips binnen te krijgen~
Jeetje, dat is wel erg jong... Twee maanden oud en dan al volledige zinnen typen, damn!
Veel plezier hier op de Bazaar! Je zult merken dat er een hoop behulpzame gebruikers zijn! Mocht je vragen hebben over het forum of over de regels, dan hebben we een hele mooie Helpdesk waar heel veel te vinden is.