Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hallo mede-magic spelers. Ik ben Sergen

supercalgonman
11 jaren geleden
 bijgewerkt door supercalgonman 10 jaren geleden
Twigwalker
11 jaren geleden
Leuk verhaal Sergen! Welkom op het forum
supercalgonman
11 jaren geleden
Heb nog even de kaart namen veranderd. Best onhandig lezen als het vol zit met grote afbeeldingen van kaarten :-)
relax007
11 jaren geleden
Welkom Sergen Ik ben regelmatig in de Joker te vinden, daar zijn ook voldoende andere mensen. Daarnaast organiseert het labyrint, wat er recht tegenover zit, ook weer op regelmatige basis magicdingen
whiskykid
11 jaren geleden
welkom
supercalgonman
11 jaren geleden
Quote:
relax007 30-01-2013 om 20:16
Welkom Sergen Ik ben regelmatig in de Joker te vinden, daar zijn ook voldoende andere mensen. Daarnaast organiseert het labyrint, wat er recht tegenover zit, ook weer op regelmatige basis magicdingen

Cool.

Ik ga in de voorjaars-vakantie met mijn moeder een keer naar Utrecht. Ik kan daar wel dan een paar potjes spelen. Ik ga denk ik ook studeren in Utrecht en dan ik mooi na school lekker magic spelen :-)
Blasty
11 jaren geleden
Welkom op de BoM
sven4president
11 jaren geleden
Welkom op de bom!
TheRobinros
11 jaren geleden
Hoi Sergen!

Ik ben ook zo'n magicer (magier?) die het zonder magic-vrienden moet doen, tot voor kort. Ik heb het in de zomervakantie van 2011 geleerd op *reclamemode-on* een wiskundekamp genaamd "Vierkant voor Wiskunde" *reclamemode-off* en sindsdien ook helemaal verslaafd. De beste manier om het spel te leren is echt zelf op onderzoek uitgaan, want ik heb vrienden die na het spel na 2 maanden nog steeds niet kunnen. Btw, leuk een extra er een magier bij te hebben hier op het forum! Ik zou alleen wel bijtijds gaan zoeken naar afkickklinieken
LeKrutes
11 jaren geleden
Wilkommen welcome welkom.
Veel plezier op de site
Mats17
11 jaren geleden
Welkom!
Veel plezier op het forum!
royalroy1990
11 jaren geleden
Hoi Sergen

Welkom hier op de BoM!
silav101
11 jaren geleden
Welkom! En dat verhaal herken ik zeker, al is het voor mij al een stuk langer geweest toen ik begon, zo anno 1994 in middelbare school. Enige wat ik kan zeggen is doe niet zoals ik en mijn vrienden, en ipv naar les gaan gewoon naar de schoolkantine en daar Magic spelen XD
Eclavyrr
11 jaren geleden
Welkom op de BoM!
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Welkom op het forum!
De Bazaar of Magic heeft een winkel in Delft waar regelmatig gespeeld wordt. Als je hier op het forum de events in de gaten houdt, weet je wanneer je er kan spelen. Je kant er ook gewoon eens afspreken met mensen op het forum om een kaartje te leggen. Mijn ervaring is dat de sfeer er altijd erg goed is!
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Hoi Sergen! Welkom bij Bazaar of Magic! Als je nog vragen hebt over het spel - beginner of gevorderd - kun je altijd hier terecht, evenals eindeloos praten over kaarten, decks, tactieken en andere leuke Magic dingen .
Bjorno
11 jaren geleden
Welkom Sergen
Ewoud
11 jaren geleden
Meer mensen altijd leuk.
Passyve
11 jaren geleden
Deze man heeft mij aan het spelen gekregen Sergen (irl vriend van me)
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Wat een man, wat een held!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL