Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Mijn naam is Thorvik wat ook mijn gebruikersnaam is zoals jullie zien
Ik ben 17 jaar en speel nu sinds kort weer magic.
Dit kwam omdat een vriend van me vlak voor de zomervakantie vroeg om te Magicen dus ik dacht oke waarom ook niet. Samen met 2 andere vrienden ging ik toen magicen. De andere 2 vonden het spel ook leuk en gingen decks en kaarten kopen en nu speel ik dus af en toe Magic met mijn vrienden.
Ik heb nu zelf ook een aantal nieuwe kaarten, ik speelde namelijk een paar jaar geleden Magic. De nieuwste serie die toen uitkwam was Betrayers of Kamigawa.
Ik speelde vroeger Magic omdat mijn vader en mijn oudere broer daar heel erg mee bezig waren toen.
Ik vond het spel wel leuk dus kocht ik mijn eigen deckjes en kaarten.
Ik heb een aantal decks waarvan veel bestaan uit kaarten van de 8th edition. Mijn favoriete deck is een groen deck met elven erin.
Ook heb ik nog een wit deck dat gebaseerd is op kleine 2/2 beestjes en veel levens krijgen.
Dan nog een aangepast zwart rood deck van M12 namelijk Blood & Chaos
en ook nog een blauw deck vol met counterspells waarvan me vrienden gek worden.
Ik heb ook een monorood deck die ik binnekort zal plaatsen hier op de site.
Het is een leuk deck om mee te spelen vind ik en het is gebaseerd op snel winnen.
Helaas heb ik alleen nog maar tijd om te Magicen in weekends en vakanties omdat ik nu in mijn examen jaar zit maar het is wel goede aflijding. Want al dat leren is ook niet leuk.
Dankje wel ik zal proberen één of meerdere decks te uploaden. Mijn groene deck staat er al op en heet Elvish deck ^.^
Ik zal mijn rode deck morgen proberen te plaatsen
Ik ben wel benieuwd naar je wit deck, omdat ik ook graag met wit speel! Mijne is ook met veel kleine beestjes (soldiers) en nog redelijk in de maak maar tot nu toe al wel speelbaar. En wat een aparte naam klinkt erg mooi!