Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hallootjes!

Cicios
11 jaren geleden
Hallo allemaal,

Ik dacht, laat ik me nou even voorstellen. Mijn naam is Kevin, ben 20 jaar en woon (en studeer) nu 9 maanden in Rotterdam. Ik was voor het eerst in contact gebracht met Magic in 2004 via een buurjongen maar heb het toen nooit opgepikt! Nu kreeg ik dus een leuke stageplek waarbij ik met jongeren vrienden moet worden, bleken ze fanatieke Magic-spelers te zijn en hebben mij eigenlijk direct geïnfecteerd met het Magic-virus!

Blijken naar gesprekken een aantal mensen die ik ken ook al jaren Magic te spelen, nooit geweten! Na maanden lang tegen hun gespeeld te hebben met hun eigen kaarten toch maar besloten om zelf kaarten te gaan halen

Morgen of volgende week ergens toch maar een Boosterbox halen (weet alleen nog niet welke serie ik ga nemen, ik denk Gatecrash of RtR) en wat sleeves (heb gelukkig de rest al gekregen van vrienden!). Eerste keer Magicboosters openen (spannend!). Ik hoop jullie allemaal wat beter te leren kennen de aankomende tijd!

Trouwens, kan ik een Boosterbox gewoon bij jullie in de winkel halen zonder het online te bestellen? Ik moet met cash betalen (bankpas vormt een probleem bij pinautomaten, super gaar!)?

bijgewerkt door Cicios 11 jaren geleden
Blasty
11 jaren geleden
Hoi Kevin, welkom bij de Bazaar!
Je kunt bij je bestelling aangeven dat je het bij afhalen betaald, dus gewoon bestellen die box
Alvast veel plezier met boosters openen
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Hoi Kevin! Leuk dat je op het forum terecht bent gekomen! Ik had eenzelfde ervaring, al is het wat jaartjes eerder. Ik had Magic leren spelen, was net mega-enthousiast erover geworden...blijkt mijn neef ook Magic te spelen!

Ik zou inderdaad voor RTR of Gatecrash gaan als je een box koopt. Mag ik je trouwens aanraden om de boosters niet zomaar open te scheuren, maar er een Boosterdraft of Booster Battle mee te spelen? Meer lol uit je booster!

En je kunt zowel gewoon binnen komen lopen om iets te kopen als het online bestellen en kiezen voor afhalen. Dat laatste is erg nuttig, want dan ligt het klaar als je erbij meldt wanneer je het op komt halen . Je kunt met pin en cash betalen bij de Bazaar.

Veel plezier met spelen en als je nog vragen hebt over het spel in welke vorm dan ook, aarzel niet om je vraag te stellen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL