Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
kijk dat zou een leuke verplichting moeten zijn: op alle foto's die je submit moet je ofwel aan het maggicen zijn ofwel een magic kaart terug te vinden zoniet gewoon deleten die hap
Op reis en toch aan het werk... kan het niet laten. Varkentje geslacht
Edit Mark: voor de varkensliefhebbers onder ons heb ik het plaatje wat bijgeknipt . Wie het hele plaatje wil zien, kan op het linkje klikken. En zo erg is het nu ook weer niet, je moet toch weten waar die karbonade vandaan komt .
Zet het linkje van het plaatje in het topic, dan maken wij er een foto van. Of spam een eind weg zodat je level 8 wordt, dan kun je het zelf . Ok, doe dat maar niet .
Maar met dat nieuwe gebeuren met fb kan ik het plaatje dat ik wil er niet opkrijgen XD linkje werkt niet etc etc. Maar let op, ik denk dat je zo ziet welke ik bedoel (hint hint)
bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden (En meteen gaan dubbelposten he....:p)
Hmm, telt het ook als alleen je arm op de foto staat? Of alleen als het de officiële wikipedia-pagina is? http://nl.wikipedia.org/wiki/Magic:_The_Gathering . En dan zit ik ook nog eens naast de Nederlandse kampioen van 2005, Douwe.
Maar goed, een echte foto is wel beter:
bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden (Sexy!)