Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Het foto topic

Bassiuz
13 jaren geleden
@Magu: Ahha, nu weet ik nog steeds niet wie je bent, maar spreek me maar eens aan als je me weer in de Gameforce ziet ;].
munio
13 jaren geleden
kijk dat zou een leuke verplichting moeten zijn: op alle foto's die je submit moet je ofwel aan het maggicen zijn ofwel een magic kaart terug te vinden zoniet gewoon deleten die hap
Bassiuz
13 jaren geleden
Ik heb een lijpe dino op 'n shirt?
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Iemand die zichzelf nog te kijk wil zetten?
Fjaulnir
13 jaren geleden
Allez dan maar

EDIT: woot ik ben nu lvl 8, was al vergeten dat ik zelf foto's kon plaatsen
 bijgewerkt door Fjaulnir 13 jaren geleden
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Kijk eens aan!
Rody
12 jaren geleden
Dit topic mag wel weer wat leven ingeblazen krijgen:

http://img688.imageshack.us/img688/911/rody.jpg

Op reis en toch aan het werk... kan het niet laten. Varkentje geslacht

Edit Mark: voor de varkensliefhebbers onder ons heb ik het plaatje wat bijgeknipt . Wie het hele plaatje wil zien, kan op het linkje klikken. En zo erg is het nu ook weer niet, je moet toch weten waar die karbonade vandaan komt .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
Blasty
12 jaren geleden
Zielig!
Jan
12 jaren geleden
Ik zie een Abattoir Ghoul met een Butcher's Cleaver en een Zodiac Pig die dat niet overleefd heeft...
Rody
12 jaren geleden
Quote:
Blasty 30-03-2012 om 21:08
Zielig!

Je eet geen vlees?

En Jan, zo had ik er nog niet naar gekeken, Magic is overal blijkbaar. Die ghoul mag wel wat hygienischer werken overigens...
Blasty
12 jaren geleden
Ik eet geen biggen, kalveren of lammetjes nee...
ThijssjihT
12 jaren geleden
 bijgewerkt door ThijssjihT 12 jaren geleden
bvanosch
12 jaren geleden
Linkje naar m'n smoelboek: http://www.facebook.com/berry.vanosch

bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden (Foto'tje toegevoegd, meer kon ik niet zien. Ik vermoed dat hij de rechter is ;))
Zoockey
12 jaren geleden
Hoe kan ik hier een plaatje zetten (en dan niet via FB?) Moet ik het gewoon aan MagnusMagicus sturen oid?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Zet het linkje van het plaatje in het topic, dan maken wij er een foto van. Of spam een eind weg zodat je level 8 wordt, dan kun je het zelf . Ok, doe dat maar niet .
Zoockey
12 jaren geleden
Ik zou bijna zeggen, CHALLENGE ACCEPTED!

Maar met dat nieuwe gebeuren met fb kan ik het plaatje dat ik wil er niet opkrijgen XD linkje werkt niet etc etc. Maar let op, ik denk dat je zo ziet welke ik bedoel (hint hint)
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden (En meteen gaan dubbelposten he....:p)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Of in andere woorden: How I Met Your Banning .

Mail me dan in godsnaam wat voor plaatje je wil, dan fix ik het wel voor je .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
chaoticteddy
12 jaren geleden
Hmm, telt het ook als alleen je arm op de foto staat? Of alleen als het de officiële wikipedia-pagina is? http://nl.wikipedia.org/wiki/Magic:_The_Gathering . En dan zit ik ook nog eens naast de Nederlandse kampioen van 2005, Douwe.

Maar goed, een echte foto is wel beter:

bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden (Sexy!)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dit is Zoockey:

Zoockey
12 jaren geleden
Thanx magnus! =)

(en ook meteen er maar bij.. Al die haat Magnus! Al die haat...)
 bijgewerkt door Zoockey 12 jaren geleden (Durfde t niet meer in een nieuwe post te zetten.. =0)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL