Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hoi allemaal!

jecko.gecko
3 jaren geleden
Ik ben Max, een relatief nieuwe speler. Ik ben ingestapt met de 'Magic Arena Starter Kit' ten tijden van Ikoria, en sindsdien ben ik fan! Eerder wel al eens tegengekomen bij vrienden maar nooit gespeeld.
Ik kijk enorm uit naar de release van Strixhaven (Math is Magic) en hoop nog vele jaren te spelen en kaarten te verzamelen!
Blasty
3 jaren geleden
Hoi Max, welkom op het altijd gezellige Bazaar forum!
Coen333
3 jaren geleden
Hee hallo, welkom op het feest!
BluezamX
3 jaren geleden
Hey Max, geen perfecte tijd om in te stappen aan de ene kant, maar dat maakt het spelen in de winkel over een paar maanden weer des te leuker natuurlijk. Welkom!
MitchDeBaas
3 jaren geleden
Hallotjenss
offspring
3 jaren geleden
Welkom Max! Je hebt de juiste plaats gevonden om je speelplezier nog verder op te krikken, je vragen te stellen, en mensen en kaarten te leren kennen. Veel speelplezier!
bartist
3 jaren geleden
Wees welkom, Wees welkom, en wees welkom!
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Hoi Max, welkom op het forum van Bazaar of Magic en welkom bij het beste spel ter wereld

Leuk dat je je voorstelt, en aarzel verder niet om informatie te vragen, vragen te stellen en decktips te ontfrutselen aan ons .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL