Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Gerben hier, 34 uit Amersfoort. Zo'n 20 jaar geleden een korte tijd MtG gespeeld. Kan me er niet heel veel meer van herinneren, behalve dat ik het erg tof vond!
Een maand geleden de epic starters pack aangeschaft en sindsdien nog een beetje aangevuld met wat boosters en een fatpack. Helemaal geweldig dat Magic! Inmiddels al wat potjes achter de rug en zelf wat decks samengesteld (erg leuk om mee bezig te zijn!). Heel tof om te zien als je deck doet wat ie moet doen
Het lijkt me heel leuk om meer mensen te ontmoeten om mee te spelen. Ik zie mezelf voorlopig meer als een casual speler. Gewoon gezellig een avondje Magicen! Al lijkt het me zeker tof om ook wat toernooitjes te doen in de nabije toekomst.
Dus mochten jullie een leuk groepje hebben waarbij ik kan aanschuiven (of gewoon met z'n tweeën), stuur me een pm!
Zelf zat ik ook met het enge idee om toernooitjes te gaan doen en ik kan je zeker aanraden of boosterdrafts of iets dergelijks bij te wonen, vooral in het begin. Ik heb me namelijk erg vermaakt daar.
Vergeet ook niet je zelfgemaakte decks online te zetten. Iedereen hier is benieuwd naar nieuwe decks. Ook staat iedereen open om kritiek en tips te geven voor decks om ze nog leuker en beter te maken!
mag ik jou van harte welkom heten op het altijd zo gezellige BOM Forum.
als je vragen hebt kun je ze altijd stellen.
deze worden altijd heel goed en professioneel beantwoord.
Het enthousiasme van (her)beginnende spelers is altijd fantastich .
Voel je welkom hier, Gerben! En stel vooral alle (regel)vragen die je maar kunt bedenken en gooi inderdaad je decks online hier op de site! Je doet dat in het menu rechts bij Magic decks. We leveren met plezier feedback!
Ik voel me inderdaad net een klein kind die nieuw speelgoed heeft ontdekt
Boosterdraft lijkt me heel leuk. Heb nu al meerdere malen gelezen dat het juist als beginner een leuk format is. Dus binnenkort maar eens aanschuiven bij de Spellenpoort hier in de stad.
Ik zal mijn wit/groene deck zo online zetten. Eigenlijk als test samengesteld met twee random kleuren, maar heb daarmee wel een dual-deck deck verwoest van een maatje (ook beginner) en was daar nogal trots op Volgens mij is het wel een redelijk solide deck. Heb me goed aan het algemene deckbuilder-advies gehouden.