Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Mijn naam is Ilja en ik ben nog erg nieuw met Magic: the gathering. Mijn vriend had een fatpack M13 liggen, maar had niemand om mee te spelen. Nu liet hij het mij zien en ik vond het eigenlijk erg leuk, dus ik speel het sinds een week met hem.
Ik heb dus totaal geen ervaring met mtg, maar daar ga ik hopelijk verandering in brengen! Binnenkort komt het fatpack M14 binnen en met de kaarten van M13 is dat onze verzameling. Tips zijn altijd welkom! Tot nu toe speel ik een white-blue deck, wat ik tot nu toe erg leuk vindt. Alle tips zijn natuurlijk altijd welkom!
Hoi Ilja! Van harte welkom op het forum van Bazaar of Magic! Top dat je je even voorstelt, en veel plezier met spelen!
Als je vragen over de regels hebt, dan kan ik je onze geweldige Magic Helpdesk aanraden, maar aarzel ook vooral niet om vragen te stellen. Maakt niet uit dat het beginnersvragen zijn, we helpen je met plezier verder!
Je kunt in de Magic deck sectie je deck online zetten, dan kunnen wij meekijken en je tips geven! Verder kun je BoM spot aanmaken (ik zie dat je al wants hebt neergezet ), dan kun je makkelijker ruilen en/of aangeven welke kaarten je hebt.