Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Mijn naam is Mink en ben 26 jaar. Heb jaar of 12 geleden denk ik een hele tijd magic portal gespeeld met een vriend van me. Daarna hele tijd niets meer. Vorig jaar een aantal boosters van M13 gekocht. ongeveer 2 maand geleden verder gegaan met deze set compleet te maken en daarna meteen eigenlijk met Theros begonnen. Op dit moment ben ik eigenlijk bezig met compleet maken van Theros ( hele serie verzamelen vind ik altijd wel gaaf) en om een gaaf B/W standard deck te maken. Tevens in de toekomst wil ook meerdere decks gaan maken. Huidig b/w deck dat ik in gedachten heb is wel prijzig, maar is zien hoe ver ik kom.
Ik speel het laatste tijd paar M13 draft potjes met een vriend van me, maar verder in mijn omgeving speelt niet echt iemand het, dus mijn vraag is of er mensen in (de buurt van) Apeldoorn wonen waar ik misschien wat potjes mee kan doen om zo bij te leren en en om mijn decks in de toekomst te kunnen testen.
Welkom! Er zullen hier vast wel mensen in de buurt van Apeldoorn wonen of weten waar er ergens een spellenwinkel in de buurt is waar ze aan Magic doen. Have fun!
Welkom op het forum. Ik weet geen speelgroepen in Apeldoorn, maar hoewel het een stukje rijden is, ben je in Delft bij de Bazaar natuurlijk ook altijd welkom om (met een toernooitje mee) te spelen!
flits 25-10-2013 om 15:10
Welkom op het forum. Ik weet geen speelgroepen in Apeldoorn, maar hoewel het een stukje rijden is, ben je in Delft bij de Bazaar natuurlijk ook altijd welkom om (met een toernooitje mee) te spelen!
Ja!! Apeldoorn wordt hier redelijk gerepresent!! Vanaf december woon ik echt in Apeldoorn, nu nog in het schilderachtige Twello We hebben hier een klein speelgroepje rondom Apeldoorn, Twello, Zutphen. Gezellige gasten alom en je bent welkom een keer een kaartje mee te komen leggen!