Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Introductie Jeroen

jeroen3h
11 jaren geleden
Hoi allemaal,

Mijn naam is Jeroen, en voornamelijk casual speler. Al komt er van het spelen niet echt heel veel de laatste jaren.

Ooit begonnen tijdens het Urza block en daarna met lange pauze weer bij Shards of Alara tot aan New Phyrexia. En nu dus weer een tweede come back :-).

Naast wat casual decks heb ik wat verzamelingen. Meest trotst op het complete Urza block (verzameld uit nostalgie) en de bijbehorende specials uit dat block.

Groet,
Jeroen
LeKrutes
11 jaren geleden
Dat is zeker wel mooie verzameling. Zitte hoop leuke/dure kaarten in. Welkom op de bazaar.
Waar kom je ongeveer vandaan?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Hoi Jeroen!

Welkom bij de Bazaar! Mocht je je nog vervelen qua verzamelen, kun je altijd nog en ook gaan sparen .
Blasty
11 jaren geleden
Hi Jeroen,

Welkom, goed dat je weer begint want Magic is naar mijn mening leuker dan ooit.
Ben jaren geleden ook gestopt (met kopen) toen het Modern tijdperk begon, maar sinds Innistrad heb ik het helemaal omarmd

Het Urza block is een goed block om compleet te hebben (understatement!! ), respect hoor!
jeroen3h
11 jaren geleden
Zeker een leuk blok :-). Woon nu sinds een aantal jaar in Zwolle. Daar is volgens mij wel een redelijk actieve groep spelers.
AmorFati666
11 jaren geleden
Welkom!
Saint
11 jaren geleden
Ah iemand met een warm hart voor het Urza-block. Welkom!
jeroen3h
11 jaren geleden
Saint, alles was beter vroeger
jeroen3h
11 jaren geleden
Zo BOM spot even een update gegeven met welke Urza special in de verzamelmap zitten
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Mooie shiny promo's!

Ga je alleen voor 'echte' promo's? Want er zijn ook nog kaarten als Karn, Silver Golem .
jeroen3h
11 jaren geleden
Over getwijfeld maar ik denk alleen de 'echte'.

Sneak Attack, Morphling zijn al duur genoeg en als ook Show and Tell daar nog bijkomt in speciale versie.. er moet al gespaard worden voor een bruiloft volgend jaar dus daar zou m'n verloofde niet blij mij zijn denk ik
supercalgonman
11 jaren geleden
Welkom !
Harakesh
11 jaren geleden
Welkom bij BoM! Tegek block heb je gespaard, dat is rond de tijd dat ik voor het eerst ben gestopt met Magic
jeroen3h
11 jaren geleden
Quote:
Harakesh 08-05-2013 om 08:25
Welkom bij BoM! Tegek block heb je gespaard, dat is rond de tijd dat ik voor het eerst ben gestopt met Magic

Bedankt, gelukkig heb ik hem al een tijdje compleet want sommige kaarten zijn als een gek gestegen in waarde
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 14 posts
  • Laatste post jeroen3h 11 jaren geleden
  • Gemaakt door jeroen3h 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL