Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hallo iedereen, ik ben Bart, en heb een tijdje gespeeld in een ver grijs verleden () maar ben toen gestopt. Een paar jaar geleden ben ik door wat vrienden weer aangestoken (en meegesleurd naar de release van ). Heb toen een intropack van Bant en Divine versus Demonic gekocht (originele verzameling van vroeger heb ik verkocht ) en ik ben langzamerhand begonnen met Commander. Momenteel speel ik geen Standard/Modern/Legacy meer, vanwege de af en toe absurd hoge prijzen (Jace the Wallet Sculpter bijvoorbeeld ). Ik speel dus alleen nog Commander, en af en toe een raar casual deckje kan ik ook wel waarderen.
Welkom bij de bazaar. Jammer dat je je verzameling hebt verkocht anders hadden die absurd hoge prijzen in jouw voordeel gewerkt . Wat brengt je naar de bazaar? Ik speel zelf geen commander maar wat ik er van begrijp hoeft je deck niet constant veranderd te worden?
Hoi Bart, welkom op de Bazaar! Je hebt in ieder geval twee zeer goede beslissingen genomen, door weer te beginnen met Magic en om Commander te gaan spelen, het leukste formaat dat er is
Als je nog vragen over Magic op welk gebied dan ook, regels, kaarten, toernooien, decks, de site, wat je maar kunt verzinnen...aarzel niet om ze te stellen, wij weten alles