Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik ben Melanie en kom uit Tilburg.
Ongeveer een jaar geleden ben ik Magic gaan spelen, voornamelijk Commander. Ik ben sindskort een beetje begonnen met deckjes maken. Ik zou het erg leuk vinden als jullie af en toe wat feedback zouden willen geven.
Mijn favoriete kleur tot nu toe:
Mijn favoriete commander tot nu toe: Omnath, Locus of Rage
Leuk dat je al wat decks gepost hebt! Er zijn genoeg commander liefhebbers hier die tips kunnen geven. Een aanrader is om ook naar de decks van anderen te kijken, in mijn ervaring zitten er dan altijd wel wat pareltjes in voor mijn eigen decks .
Decks van anderen bekijken is inderdaad erg leuk. Af en toe ook balen, omdat mijn collectie nog niet enorm groot is en sommige super vette kaarten echt heel prijzig zijn. Maar dat komt nog wel!
Hoi Melanie! Wat leuk dat je op het forum gearriveerd bent! Ik zal zo ook even naar je deck kijken. Als je nog vragen hebt over Commander of over wat voor (spel)regels dan ook, aarzel niet! We helpen je graag verder.
En als je op zoek bent naar een budgetoplossing, dan kunnen we je vaak vast ook wel op weg helpen .