Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Newb hier

Rhyddids
6 jaren geleden
Ik ben dus nieuw hier, net een (grote) bestelling gedaan van alle Shadows over Innistrad commons en uncommons en nog wat extra dingen dat uiteindelijk uitdraait op 585 kaarten :') (maar niet allemaal alleen van en voor mij). Ik heb nu nog maar twee keer Magic gespeeld maar vond het zo leuk dat ik meteen zelf een deck wou maken. Ik ga voor een wit/zwart en wss rood deck met vampieren en demonen. Iemand anders die al zo'n deck gemaakt heeft en wat tips heeft?

Ik heb mij ook de Edgar Markov kaart bij besteld, omdat hij er leuk uitziet en omdat ik een mythic wou. Ook nog drie rares (Sangromancer, Malakir Bloodwitch en Patron of the Vein).
Triskelion88
6 jaren geleden
Hi Rhyddids, altijd goed vers bloed voor het spel.

Als je decks gaat bouwen bedenk dan goed van te voren wat je wilt op dit forum kan je heel veel decks bekijken en wat men er in stopt en waarom.
Bedenk ook goed wat voor format je wil spelen. Persoonlijk denk ik dat Commander leuk is om mee te starten ook al is het qua spelregels wat lastig omdat er van alles voorbij komt maar dan leer je het wel snel en kan je ook met een breed scala aan kaarten spelen.

Drafts en sealed spelen is met name leuk om het spel te leren en dan ben je niet afhankelijk van hoeveel geld je in een deck wilt stoppen maar wat je uit de pakjes haalt.

Standard ben ik zelf niet zo in thuis op het moment

als je bijvoorbeeld modern wil spelen moet je relatief veel investeren om enigszins mee te kunnen met de decks die daarin gespeeld worden.

succes! misschien is het ook handig om aan te geven waar je vandaan komt mocht je een speelgroep zoeken.
Rhyddids
6 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Hi Rhyddids, altijd goed vers bloed voor het spel.

Als je decks gaat bouwen bedenk dan goed van te voren wat je wilt op dit forum kan je heel veel decks bekijken en wat men er in stopt en waarom.
Bedenk ook goed wat voor format je wil spelen. Persoonlijk denk ik dat Commander leuk is om mee te starten ook al is het qua spelregels wat lastig omdat er van alles voorbij komt maar dan leer je het wel snel en kan je ook met een breed scala aan kaarten spelen.

Drafts en sealed spelen is met name leuk om het spel te leren en dan ben je niet afhankelijk van hoeveel geld je in een deck wilt stoppen maar wat je uit de pakjes haalt.

Standard ben ik zelf niet zo in thuis op het moment

als je bijvoorbeeld modern wil spelen moet je relatief veel investeren om enigszins mee te kunnen met de decks die daarin gespeeld worden.

succes! misschien is het ook handig om aan te geven waar je vandaan komt mocht je een speelgroep zoeken.

Op dit moment ga ik vooral met mijn vader, zus en vrienden spelen dus het is heel casual, we gaan ook een beetje onze eigen regels opstellen haha
n4ppy
6 jaren geleden
Wellicht is Magic Game Night iets voor jullie.
5 decks die tegen elkaar kunnen spelen en wat wel leuk is allemaal in 1 kleur zodat je direct de voor en tegens van de kleuren leert

Quote:
2 uren geleden

Op dit moment ga ik vooral met mijn vader, zus en vrienden spelen dus het is heel casual, we gaan ook een beetje onze eigen regels opstellen haha

leuk, tot je op een pre-release komt of friday night magic.

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Welkom bij Magic!

Er is niets mis met in je speelgroep even de regels wat verzinnen als je er niet helemaal uitkomt, maar ik kan je verzekeren: dat gaat niet werken als je ooit met iemand anders Magic gaat spelen . De gouden tip: schrijf op wat je niet weet, of maak een foto van de situatie, en stel je vraag hier in ons regelvragen forum! We helpen je met veel plezier om de goede regels te leren kennen .
TheRobinros
6 jaren geleden
En zo lang je niet met andere mensen gaat Magiccen, is er natuurlijk helemaal niets mis met aan de keukentafel een spelletje spelen, waarbij je desnoods zelf de spelregels verzint. Het blijft een spel en tot je er geld mee wil gaan verdienen is het dus iets voor de lol hè

Het grootste voordeel van Magic vind ik persoonlijk wel dat er een GIGANTISCHE berg kaarten is en er dus voor ieder wat wils tussen te brouwen is. Door tegen veel verschillende personen te spelen, leer je veel kaarten kennen en kan je keer op keer verwonderd raken over waar je tegenstander mee op de proppen komt. Daar kan je zelf ook weer een hoop inspiratie voor decks uit halen

Veel plezier in ieder geval, en voor vragen kan je hier zeker goed terecht!
Rhyddids
6 jaren geleden
@n4ppy wel we hebben al een hele hoop kaarten dus gaan het daar bij houden

@MagnusMagicus ja snap ik! Tot nu toe hebben we nog niet de nood om tegen anderen te spelen, maar het was ook vooral regels qua deckgrootte enzo

@TheRobinros Yup! Ik ga (op het andere forum onderdeel ofcourse) ook even raad vragen om mijn deck te verbeteren, maar ik denk dat ik al in een goeie richting zit!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post Rhyddids 6 jaren geleden
  • Gemaakt door Rhyddids 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL