Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe gebruiker: Tobie

Tobie
9 jaren geleden
Hoi allemaal,

Mijn naam is Tobie en ik ben nieuw op deze site, dus zal mij even voorstellen.

Ik ben dus Tobie, 25 jaar oud en woon in Wageningen.
Ik speel Magic sinds Conflux. Rond de release van Zendikar ben ik begonnen met het spelen van competatieve toernooien. Tijdens het Return to Ravnica block ben ik een paar jaar gestopt met het spelen van toernooien, ivm met mijn studie. Op dit moment heb ik weer wat meer tijd en ben ik het spelletje weer wat serieuzer aan het oppakken. Naast een groot aantal FNM winsten en een aantal GPT t8s, is mijn beste resultaat een t8 finish op het NK Legacy in 2011.
Op dit moment speel ik vooral veel Modern, maar ik ben ook altijd te porren voor een potje Legacy. Ik ben minder fan van Standard en Limited, maar speel het wel regelmatig.

Sinds een paar maanden ben ik level 1 judge. Over het algemeen judge ik alleen de fnms en kleinere toernooien in de plaatselijke winkel. Als judge beantwoord ik met alle liefde al jullie regelvragen, dus wees niet bang me een berichtje te sturen als je ergens niet uit komt, een regel niet snapt, of een interactie tussen kaarten beter wil begrijpen. Aangezien ik regelmatig op deze site verwacht te kijken, verwacht ik niet dat je lang op je antwoord hoeft te wachten.

Aangezien ik sinds gisteren actief bezig ben met deze website en mijn verzameling niet heel klein is, zal mijn BoM Spot de komende tijd nog regelmatig geupdate worden. Op dit moment heb ik de kaarten van 5 euro of duurder, die ik te ruil heb, al op mijn Spot gezet. Ik ga proberen ergens deze week mijn haves uit te breiden met de bulk aan 1-5 euro kaarten die ik in dozen op mijn kamer heb liggen. Dus check gerust regelmatig mijn Spot, als je nog op zoek bent naar bepaalde kaarten. Als je kaarten van mijn wants hebt, mag je ook altijd een berichtje sturen, dan kan ik bij je wants kijken of ik een mooie deal kan voorstellen.

Ik ben zelf opzoek naar de kaarten die in mijn wants staan, maar ben ook altijd te porren voor een mooie ruil voor modern of legacy staples om mijn verzameling uit te breiden. Ik verwacht van een trade dat beide partijen tevreden zijn over de deal en hoe het wordt afgehandeld en zal hier dus ook altijd naar streven.

Hopelijk spreek ik jullie snel, bij het maken van een ruil, om te praten over Legacy/Modern, of om een regelvraag te beantwoorden.

Tobie
PS: Sorry voor de lange post.
Psychoboy
9 jaren geleden
Welkom Tobie.
Wat een verhaal we hebben hier natuurlijk MagnusMagicus die bijna alles weet van regels ed en Jan is ook Judge maar mochten die geen internet verbinding hebben kunnen we dus altijd jou nog even pm'en
 bijgewerkt door Psychoboy 9 jaren geleden
Blasty
9 jaren geleden
Welkom Tobie,

Cool om er een judge op het forum bij te hebben
Voor de meeste regelvragen zul je denk ik op het forum/productcommentaar moeten kijken, en snel erbij wezen want zoals PB al zegt we hebben een antwoord- ninja in de vorm van MagnusMagicus

Veel plezier op het forum en wellicht tot ruils!

P.s. handige tip: Alles over het Forum
Shinn88
9 jaren geleden
Welkom Tobie op het altijd gezellige BoM Forum
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Hoi Tobie! Altijd leuk om meer judges op het forum te zien . Ik vind het ook heel top dat je meteen aanbiedt om vragen te beantwoorden . Persoonlijk zie ik trouwens liever dan men dat in het forum doet, want dan kunnen anderen er ook van leren! Maar leef je vooral uit!

Enne, als jij nog vragen hebt, aarzel dan ook niet die te stellen .
djoisjuh
9 jaren geleden
Heej Tobie wat leuk, ik woon momenteel ook in Wageningen word er hier ook weleens een modern toernooi georganiseeerd? Ik weet dat zelf namelijk nog niet zo goed, via PM even contact houden?

Welkom op BOM!

groetjes Joyce
Pixie
9 jaren geleden
Welkom Tobie op het forum
Dordledum
9 jaren geleden
Welkom Tobie!
Jaz
9 jaren geleden
Welkom
carlovdm
9 jaren geleden
Welkom op het forum en veel plezier!
joderi
9 jaren geleden
Tobie,

Blij dat je na al die discussies bij mij aan tafel eindelijk verstandig bent geworden en je aan hebt gemeld bij de club..
Epiphanes
9 jaren geleden
Hee, een bekende van de keukentafel! Leuk dat je op het forum zit en tot binnekort!
ricardogsxr
9 jaren geleden
Welkom op het forum Tobie
StanleyW
9 jaren geleden
Hey Tobie, je zal hier op Bazaar genoeg bekende mensen tegenkomen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 14 posts
  • Laatste post StanleyW 9 jaren geleden
  • Gemaakt door Tobie 9 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL