Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Sebastiaan, aanwezig

StengelS
12 jaren geleden
Hallo allemaal,

ik denk 16 jaar geleden (rond 5th edition) op vakantie (met mijn ouders in een tentje in het zwarte woud) tegen een de magic aangelopen. De buurjongens op de camping speelden het en ik vond het machtig interessant. In die vakantie het spel geleerd en een hele stapel kaarten gekregen (geen idee meer hoe de jongens heten, maar alsnog bedankt!) thuis aan vrienden geleerd en het kwaad was geschiet. besmet. een paar jaar volgehouden maar dan wordt je 16/17 en krijg je andere interesses (al kan ik me van die periode weinig herinneren en kan je dus niet vertellen wat )
een paar jaar geleden een nieuwe vriend leren kennen (you win some, you lose some) en bleek dat die het ook had gespeeld in dezelfde jaren.
Intussen ben ik 30 en heb ik het virus weer helemaal te pakken. een paar andere (ook nieuwe) vrienden het ook geleerd en regelmatig worden de krachten gemeten. (zelfs in de pauze op het werk, tot verbazing van sommige collega's)
Ik speel eigenlijk alleen onder vrienden en volg dus geen specifieke format.

gelijk een vraag: is er een zoek functie voor het forum (behalve google)?

Wie weet tot ziens!

grt,
Sebastiaan
DarkLight
12 jaren geleden
Welkom and have fun
Xarian
12 jaren geleden
Welkom op/in de Bazaar!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Hoi! Welkom bij Bazaar of Magic en welkom op het forum!

Het forum heeft (nog) geen zoekfunctie. Maar die zit er wel aan te komen, dus nog even geduld . Linksboven is wel een zoekfunctie voor kaarten en producten op de site.
royalroy1990
12 jaren geleden
Welkom sebastiaan op het forum!
Veel plezier hier
Blasty
12 jaren geleden
Hoi Sebastiaan,

We hadden al kennis gemaakt, alsnog welkom op het forum!
Twigwalker
12 jaren geleden
Welkom op het forum =)
StengelS
12 jaren geleden
bedankt allen,

@Magnus: die had ik intussen gevonden. TY
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post StengelS 12 jaren geleden
  • Gemaakt door StengelS 12 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL