Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
De eerste informatie van de tweede set van Lorcana is bekend, waaronder de naam: Rise of the Floodborn. Een aantal van de product afbeeldingen zijn al aangepast, de rest volgt later wanneer er meer informatie en betere afbeeldingen beschikbaar zijn.
De volgende Disney verhalen krijgen sowieso nieuwe kaarten in deze set:
Winnie the Pooh
The Princess and the Frog
Snow White and the Seven Dwarfs
Pinocchio
Zootopia
The Great Mouse Detective
The Jungle Book
Raya and the Last Dragon
De set introduceert ook een nieuwe ability: Resist. Characters met deze ability nemen minder schade van challenges en kaarten zoals Fire The Cannons!.
Nieuwe kaarten zien er mooi en leuk uit. Het is dat ik al volledig invested ben in Magic: the Gathering anders had ik hier wel een doosje of twee van besteld. Voor de Magic spelers die het nog niet gespeeld hebben, het spel zit goed in elkaar en is echt de moeite waard om het een kans te geven. Mits Disney je ding is natuurlijk
Er zitten wel weer starter decks bij dus daar ga ik wel voor, heb de eerste drie al en nu nog twee erbij geeft toch leuke afwisseling. M'n dochter van zes krijgt het nu ook al aardig onder de knie en ze wil graag meer spelen. Goed voor haar tactisch inzicht en de Engelse taal.
Nog twee nieuwe kaartjes, zonder spoiler tags toch maar
Leuke theorie bij de nieuwe Flynn Rider is dat je op de wanted posters de art van Flynn Rider, Charming Rogue ziet, maar ook een Flynn Rider die we nog niet op een kaart hebben gezien dus dat zou zomaar nog een nieuwe kaart kunnen zijn
Edit, meer spoilers:
bijgewerkt door Twigwalker 1 jaar geleden (meer spoilers)